טריפל אייץ': בזמן ובמקום הנכון אתמודד שוב מול דה רוק

טריפל אייץ' מול דה רוק
טריפל אייץ' מול דה רוק | צילום מסך

"דה גיים" סיפר במהלך ראיון שהיה רוצה להיכנס שוב לזירת WWE עם הכוכב, לאחר שהשניים דיברו בפרומו על האפשרות ב-2014, אך סייג: "זה הכל עניין של לו"ז כי שנינו עסוקים". האם נזכה לחידוש היריבות המיתולוגית?

(גודל טקסט)

האם טריפל אייץ' ודה רוק יתמודדו שוב בזירת WWE? "דה גיים" הביע אמש (שישי) את רצונו להתאבק שוב מול דוויין "דה רוק" ג'ונסון והיעד ככל הנראה יהיה באירוע WrestleMania 34 שייערך ב-8 באפריל 2018. השניים התמודדו אינספור פעמים בעבר, והיריבות ביניהם נחשבת לאחת הקשוחות והאגרסיביות בתקופת ה-Attitude Era בסוף שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000.

טריפל אייץ' התארח במשרדי WWE במומבאיי שבהודו כדי לקדם את מסע ההופעות של ליגת ההיאבקות הפופולרית בעולם, ובמהלך הראיון אמר: "לפני כשנתיים אני והוא עשינו פרומו מאחורי הקלעים ובו דיברנו על WrestleMania והאופן התחרותי שבאירוע הזה, והאינטרנט התפוצץ בגלל זה האפשרות שנתאבק שוב. זהו משהו שדיברנו עליו בעבר, אבל הכל עניין של לוחות זמנים כי הוא בנאדם מאוד עסוק, וכך גם אני".

סגן נשיא WWE לענייני טאלנט וקריאייטיב המשיך את דבריו והצהיר: "המקום הנכון והזמן נכון? אני בהחלט אכנס לזירה שוב מול דה רוק".

הפרומו אליו מתייחס טריפל אייץ' קרה במהלך תכנית של Smackdown באוקטובר 2014, בו השניים התגרו אחד בשני מה יקרה אם הם שוב יפגשו ב-WrestleMania. חמישה חודשים לאחר אותו הפרומו השניים באמת נפגשו ב-WrestleMania, כשטריפל אייץ' ואישתו, סטפני מקמהון, חטפו מדה רוק ורונדה ראוזי. 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי