נבחרת ישראל בגלישת רוח מתחילה את סבב גביע העולם

החלה העונה החמה: התחרות הראשונה של 2023 בדגם האולימפי IQ פויל תצא לדרך באיים הקנריים: "מגיעים עם ציפיות גבוהות", אמר מאמן הנשים שחר צוברי

(גודל טקסט)

נבחרות ישראל בגלישת רוח, בדגם האולימפי IQ פויל, יחלו היום (שלישי) את דרכן בעונת 2023, בתחרות ה-IQ GAMES, הראשונה בסבב הגביע העולמי שמתקיימת בלנזרוטה, האיים הקנריים.

בנבחרת הנשים של שחר צוברי הציפיות בתחילת העונה גבוהות, לאחר שתי המדליות שבהן זכו חברות הנבחרת באליפות העולם האחרונה. "בעונה הקודמת ביצעה כל הנבחרת קפיצת מדרגה והגולשות הוכיחו שמקומן ברמות הגבוהות ביותר בעולם. טבעי שאחרי שתי מדליות באליפות העולם אנחנו מגיעים גם לעונת 2023 עם ציפיות גבוהות" אמר צוברי, "המטרה השנה היא לבסס את היכולות של כל אחת מהספורטאיות המובילות בעשירייה העולמית, להראות יציבות במהלך העונה ולהגיע מוכנים לתחרויות המטרה, אליפות אירופה במאי ואליפות העולם באוגוסט, שבה המטרה להשיג את המקום למשחקים האולימפיים בשנה הבאה".

בנבחרת הנשים יתחרו קטי ספיצ'קוב, דניאלה פלג, מאיה מוריס, שחר טיבי, שרון קנטור ושחר רשף, עבורה זוהי התחרות הראשונה זה חצי שנה, לאחר ניתוח ותקופת שיקום ארוכה.

נבחרת הנשים בגלישת רוח
מטרות רבות וציפיות גבוהות. נבחרת הנשים | אתר רשמי, יהונתן נוייבירט, איגוד השייט בישראל

גם נבחרת הגברים של גל פרידמן מגיעה לתחרות עם שישה גולשים, כאשר תום ראובני, שסיים את אליפות העולם במקום רביעי, יואב עומר, יואב כהן, תומר ורדימון, דניאל בסיק תשתש ונמרוד משיח מביטים לכיוון בית הזהב בתחרות ושיוטי המדליות.

הנבחרות הישראליות נמצאות במחנה אימון באתר התחרות כבר תקופה ארוכה ויצאו למים בצהריים על מנת להתחרות כנגד 84 מתחרים ו-66 מתחרות מכל העולם. מוקדמות התחרות יערכו בארבעת הימים הקרובים וביום שבת יעפילו עשרת המקומות הראשונים לשיוטי המדליות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי