למרות פציעה: מדליית ארד לשירה ראשוני בגראנד פרי אלמדה

נבחרת ישראל סיימה את יומה הראשון של התחרות בפורטוגל עם מדליה בקטגוריית המשקל עד 48 ק"ג, בזכות הג'ודאית שהמשיכה להיאבק על אף שנפצעה במהלך הקרבות

(גודל טקסט)

גראנד פרי אלמדה שנערך בפורטוגל יצא לדרך והיום (שישי) הנבחרת הישראלית השיגה מדליה ראשונה, כששירה ראשוני שמתחרה בקטגוריית המשקל עד 48 ק"ג זכתה בארד.

ראשוני פתחה את יום הקרבות בניצחון באיפון על פאוסטין ברנארד הצרפתייה, המשיכה עם ניצחון בוואזרי על מריה גימנאז מוונצואלה וברבע הגמר ניצחה באיפון את מריה לאופרטה קומס הספרדייה, על אף שנפצעה במהלך הקרב וביקשה להמשיך להתחרות לאור האפשרות לזכות במדליה כה משמעותית. רצף הניצחונות של הישראלית נעצר בחצי הגמר כאשר הפסידה לאביבה אבוזאקיאנובה הקזחית, אך בקרב על מדליית הארד גברה בוואזרי על קתרינה טנזר האוסטרית וסיימה על הפודים.

שירה ראשוני עם מדליית הארד בגראנד פרי אלמדה
נפצעה, המשיכה להילחם וסיימה על הפודיום. ראשוני | אתר רשמי, איגוד הג'ודו

"אני כל כך שמחה על המדליה, רציתי להתחיל את 2023 עם מדליה ולמרות שנפצעתי ברבע הגמר החלטתי יחד עם הצוות שלי לעלות ולהילחם על מדלית הארד", סיפרה ראשוני בסיום, "אני רוצה להודות למאמן האישי שלי והמאמן הראשי של נבחרת הנשים שני הרשקו, לעידו בר מאמן הנבחרת שליווה אותי בתחרות ונתן לי את הכוחות והתמיכה כדי לנצח, לאנדריי מייזלס הפיזיוטרפיסט שנמצא פה איתי ולכל הצוות שמלווה אותי בכל יום. תודה מיוחדת לחברת קונקטים שתומכת בי ונותנת לי את השקט להתמקד בג'ודו".