גופה של רץ איטלקי נמצאה מרוטשת. הממצאים: נרצח על ידי דוב

play
הרץ האיטלקי אנדראה פאפי, שנרצח על ידי דוב | צילום מסך, מתוך טוויטר
אל תפספסו: הגבהה מדהימה של האקס היממה את אינטר בדקה ה-90 02:14

אנדראה פאפי בן ה-26 יצא לאימון ביער בעיר טרנטו, ולא חזר לביתו. כעבור שעות ארוכות התגלתה גופתו עם סימני אלימות קשים, אחרי שהותקף באכזריות. אמו תובעת את הרשויות: "הם רצו אותו מת"

(גודל טקסט)

מקרה מחריד באיטליה: אנדראה פאפי, רץ חובב בן 26, יצא לאימון ביער הסמוך לביתו שבעיר טרנטו, ונרצח אחרי שהותקף באכזריות על ידי דוב. בת זוגו של פאפי דיווחה עליו כנעדר ביום חמישי, אחרי שלא חזר לביתו שעות ארוכות אחרי שיצא לאימון סטנדרטי.

זמן קצר לאחר מכן, המשטרה התוודעה למחזה הקשה: גופתו של פאפי נמצאה מוטלת ביער כשהיא מרוטשת, ועליה סימני אלימות קשים. בין היתר, נמצאו חתכים עמוקים בבטנו של פאפי, לצד שריטות קשות בגב ובפנים. לצידו של פאפי נמצא גם ענף של עץ מגואל בדם, שאיתו על פי החשד ניסה פאפי להתגונן מהדוב במהלך התקיפה.

הרץ האיטלקי אנדראה פאפי, שנרצח על ידי דוב
מזעזע. התמונה האחרונה של פאפי, רגע לפני התקיפה האכזרית | צילום מסך, מתוך טוויטר

נתיחת גופתו של פאפי קבעה ללא כל צל של ספק שהוא מת כתוצאה מהתקיפה של הדוב, ושהוא נתקל בו בעודו בחיים. בכך נשללו ההשערות שהדוב תקף את פאפי לאחר שכבר היה ללא רוח חיים כתוצאה מהתקף לב או נפילה.

פאפי עוד הספיק לתעד את עצמו שעות ספורות לפני שנרצח, כשהעלה לאינסטגרם תמונות מהאימון וכתב: "איזו שלווה" – מילים שקיבלו משמעות מצמררת לאחר מותו.

דוב ההרים חואן קאריטו מאיטליה. 26 בינואר 2023
באיטליה מחפשים אשמים | רויטרס

בשנים האחרונות מתנהל באיזור המדובר באיטליה מאבק משפטי הנוגע להימצאותם של דובים ביערות הסמוכים. פעילים למען זכויות בעלי חיים ניהלו מאבק עיקש שבסופו הוחלט לאפשר לכ-50 עד 100 דובים לחיות באיזור – כך על פי ההערכות. כעת אמו של פאפי תובעת את הרשויות, בטענה שהמוות של בנה יכול היה להימנע אילו היו נוקטים ביד קשה כלפי הדובים, שכבר תקפו בני אדם לא פעם, ולאחרונה פגעו ברכוש לעתים קרובות.

"מעכשיו ניתן לעורכי הדין שלנו לדבר. התחושות שלנו קשות. התחושות הן שהרשויות רצו שמישהו ייהרג, הן רצו שמשהו יקרה. אחרת הן היו פועלות אחרת", אמרה האם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי