ניקול רובנוביץ' זכתה במדליית ארד באליפות אירופה בהרמת משקולות

הספורטאית ממכבי תל אביב, המתחרה בקטגוריית משקל עד 76 ק"ג, קטפה את המדליה בסגנון הנפה: "נכנסתי לריכוז מלא והרגשתי טוב"

(גודל טקסט)

ניקול רובנוביץ' זכתה הערב (חמישי) במדליית ארד בסגנון הנפה, באליפות אירופה בהרמת משקולות המתקיימת בארמניה. הספורטאית ממכבי תל אביב, המתחרה בקטגוריית משקל עד 76 ק"ג, השיגה בהנפה 100 ק"ג ובדחיקה השיגה 119 ק"ג שדירגו אותה במקום החמישי. בקרב 2 עם 219 ק"ג סיימה רובנוביץ' במקום הרביעי.

לאחר טקס הענקת המדליות אמרה רובנוביץ', לה הייתה זו מדליה שנייה בקריירה באליפויות אירופה לבוגרות בהרמת משקולות: "התרגשתי מאוד בדקות האחרונות שלפני תחילת התחרות, אבל ברגע שהתחלתי נכנסתי לריכוז מלא והרגשתי טוב מאוד, מה שנתן ביטוי ליכולת הטובה שלי בהנפה. בדחיקה היה לי הרבה כוח, אבל משום מה חשתי חוסר אנרגיה. הצלחתי בכל זאת להתגבר על התחושה הזו וסיימתי במקום הרביעי בקרב 2. אני מסכמת את ההופעה שלי באליפות אירופה כתחרות שאני בהחלט יכולה להיות מרוצה מההופעה שלי".

עוד הוסיפה: "לא הייתי מגיעה לכל זה ללא הסיוע והתמיכה של המאמנים שלי סטניסלב מיזניצין בעלי, ויקטוריה גלפנד מאמנת נבחרת ישראל, המועדון שלי מכבי תל אביב, איגוד הרמת המשקולות, הוועד האולימפי בישראל, הרבלייף וירק השדה".

ניקול רובנוביץ' מציגה מדליה באליפות אירופה בהרמת משקולות עם מאמניה ויקטוריה גלפנד, סטניסלב מיזניצין
ניקול רובנוביץ' עם מאמניה והמדליה החדשה | אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

ניקול רובנוביץ' שתחזור לישראל ביום ראשון הקרוב, תשתתף ב-4 במאי במירוץ הנשים הלייף ראן של סופרפארם, העומד בסימן "אלימות במשפחה זה לא נורמלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי