ראש עיריית טבריה ושר התרבות והספורט סיכמו: המרתון יתקיים בינואר 2024

ח"כ מיקי זוהר נעתר לבקשת בועז יוסף לקבלת תקצוב שיאפשר את המשך המסורת, וכמו כן יסייע בהשלמת בנייתו של אצטדיון הכדורגל בעיר

(גודל טקסט)

שר התרבות והספורט מיקי זוהר סיים היום (חמישי) סיור מקצועי בעיר טבריה, שהחל בישיבת עבודה בלשכת ראש העיר בועז יוסף ובה נידונו נושאים רבים בתחום הספורט והתרבות. הבשורה הגדולה: חובבי ורצי מרתון טבריה יכולים להסדיר נשימה – הוא יתקיים גם בשנה הקרובה בינואר 2024.

זה התאפשר לאחר שהשר זוהר נעתר לבקשתו של ראש העיר בפועל לקבלת תקצוב שיסייע להמשיך את המסורת. כמו כן, השר זוהר יסייע בהשלמת בנייתו של אצטדיון הכדורגל העירוני. לצדו, ביקש ראש העיר יוסף לבנות גם מתחם אימונים עם דשא סינטטי ובקרוב תגיש העירייה "קול קורא", שאם תזכה בו, תחל בעוד כחצי שנה בבנייתו. השר עדכן כי בשל מדיניותו יגדל השנה באופן ניכר תקציב סל הספורט וסל התרבות.

כמו כן, בישר השר כי טבריה נבחרה לארח בפארק ברקו מופע "אחדות" ענק עם אמנים מהשורה הראשונה. הבשורה התרבותית: בניית סדרת מופעים בהיכל התרבות לקהל הרחב, במחיר מסובסד של כ-300 שקלים בלבד.

בועז יוסף בירך את שר התרבות והספורט והודה לו על תרומתו וסיועו לקידום העיר טבריה בתחום משרדו:
"אני שמח שהשר מיקי זוהר הבין את חשיבותה של העיר טבריה לאזור כולו ולמדינת ישראל ובישר על שורה של פרויקטים בהם הוא יסייע לעיר טבריה ותושביה. אנו מודים לו מקרב לב ורואים בו שותף חשוב בהתחדשותה של העיר", אמר יוסף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי