נקבע הרכב ישראל פרמייר טק לג'ירו ד'איטליה השישי בתולדותיה

play
דומניקו פוזוביבו | GettyImages, LUCA BETTINI
בסלון של סולומון: הצצה לחייו של הכוכב הישראלי של פולהאם, פרק 8 08:28

האיטלקי האגדי פוזוביבו יוביל את קבוצת האופניים בתחרות היוקרתית, בעוד גיא שגיב נותר מחוץ לסגל ועל כן לא ישתתפו ישראלים במירוץ

(גודל טקסט)

קבוצת ישראל פרמייר טק תזנק לג'ירו ד'איטליה בשבת הבאה כאשר הרוכב המוביל שלה יהיה דומניקו פוזוביבו, האיטלקי בן ה-40 שמקווה להוסיף עוד פרק מרשים לקריירה הבלתי נגמרת שלו.

עבור פוזוביבו, הטור האיטלקי שנחשב למירוץ השלבים השני בגודלו בעולם, הוא מגרשו הביתי מכל בחינה אפשרית: זו תהיה הפעם ה-17 שהוא יזנק לג'ירו, כאשר בשש מהפעמים הקודמות הוא סיים בעשיריה הראשונה. פוזוביבו שהוחתם על ידי הקבוצה הישראלית רק לפני חודשיים וחצי, מהלך שהציל למעשה את הקריירה שלו, משוכנע שיוכל לגמול לקבוצה על האמון והוכיח זאת כבר במירוץ הראשון שלו כשהיה קרוב לניצחון בטור של קופי ברטאלי.

גיא שגיב
גיא שגיב במדים החדשים | יח"צ – חד פעמי, פרמייר טק

הרכב ישראל פרמייר טק לג'ירו יכלול גם כמה רוכבים צעירים מוכשרים מאד הנמצאים בקו נסיקה ומהם מצופה לסייע לשני המובילים, פוזוביבו וקלארק, ואולי גם להפתיע בעצמם. בין הצעירים הבולטים היא האמריקני המבטיח מתיאו ניקיטלו, האיטלקי מרקו פריגו והקנדי דרק גי.

עם זאת, מי שלא נכלל בהרכב הקבוצה זהו גיא שגיב ועל כן המשמעות היא שלא יתחרו ישראלים בג'ירו ד'איטליה השנה. שגיב היה סגל המורחב לג'ירו אחרי שכבר התחרה פעמיים בעבר בתחרות, כולל במירוץ ההיסטורי שהוזנק בירושלים ב-2018, אבל הוחלט לבחור ברוכב אחר בעקבות היעדרותו של הספרינטר האיטלקי ג'אקומו נזולו שחלה ולא חזר לכושר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי