שני הרשקו: "הנבחרת הצליחה מאוד, יש גם המון מה לתקן"

מאמן נבחרת הנשים בג'ודו סיכם את אליפות העולם ואמר בתכנית הספורט של 103FM: "ענבר לניר ספורטאית יוצאת דופן, רז הרשקו עושה מדליה בכל תחרות"

(גודל טקסט)

המשלחת הישראלית לאליפות העולם בג'ודו חזרה ארצה עם שלל מרשים של שלוש מדליות מהתחרות שנערכה בקטאר, מתוכן שתיים תוצרת נבחרת הנשים: הזהב של ענבל לניר והארד של רז הרשקו.

שני הרשקו, מאמן נבחרת הנשים, דיבר בתכנית הספורט של 103FM ואמר: "אני תמיד מצפה ותמיד מודאג. פה היו לי ציפיות ריאליות כי יש לי נבחרת מאוד חזקה. יש עוד נבחרות מאוד חזקות ומאמנים מאוד חזקים, וכשאתה מגיע לאליפות העולם אתה מקווה שעשית יותר נכון מאחרים. כמובן שאנחנו לא לבד בתחרות הזו. בספורט אין בטוח, אך כן יש פייבוריטים. הגעתי לאליפות העולם בתחושות טובות מאוד המבוססות על הצלחות".

על ענבר לניר: "היא ספורטאית יוצאת דופן. היא הגיעה לאולימפיאדה בגיל מאוד צעיר כשהיו לה שבע הזדמנויות שבכולן הייתה צריכה להצליח, עשתה את זה והגיעה לטוקיו. לצד זה, היתרונות שלה לפעמים הם גם החסרונות שלה. הייתה התעלות יוצאת דופן באליפות העולם, אבל זה לא הפתיע אותי. מי שזוכה באליפות עולם היא בשפיץ העולמי. היא יכולה לא רק לנצח כל אחת, אלא גם להביס. היכולת קיימת. עכשיו יש לה התמודדות חדשה כמועמדת ראויה".

על רז הרשקו: "באליפות העולם הקודמת היא סיימה במקום החמישי, אבל מאז עשתה מדליה בכל תחרות אז ידענו שהיא מסוגלת לחזור עם מדליה גם ביום לא מעולה שלה. היא ספורטאית מאוד יציבה".

רז הרשקו ג'ודאית ישראלית, זוכת מדליית ארד באליפות העולם עם מאמנה שני הרשקו
רז הרשקו ג'ודאית ישראלית, זוכת מדליית ארד באליפות העולם עם מאמנה שני הרשקו | אתר רשמי, איגוד הג’ודו העולמי

על שאר הנבחרת: "אני לא מאוכזב מהספורטאיות שלי, אני יכול להיות מאוכזב מעצמי. הן עלו לזירה ונתנו כל מה שהיה להן, כולן. כשמישהו שם את הלב על המזרון ומחויב, כמובן שאני רוצה שהוא ינצח. כשהוא מפסיד זה יכול לקרות ואני חושב איך בפעם הבאה נוכל להיות אלה שמנצחים. אני חושב שהנבחרת מאוד הצליחה, כמובן שיש המון דברים שצריך לשפר ולתקן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי