רוט שחמורוב: "התאשפזתי ברגע האחרון. רצה שמועה שאני גוססת"

הספורטאית האגדית סיפרה ל"אולפן שישי" ממיטת ביה"ח: "המצב באמת לא היה טוב, הרגשתי רע. עם כל השם שלי, הייתי חסרת אונים"

(גודל טקסט)

בזמן שחובבי הספורט בישראל ממשיכים לעקוב בדאגה, אסתר רוט שחמורוב מגוללת את סיפורה, ושופכת אור על מצבה הרפואי. האצנית האגדית, אחת הספורטאיות הגדולות אי פעם בישראל, התראיינה ל"אולפן שישי" לראשונה מאז אושפזה לפני כשבועיים בעקבות סיבוך בכליות.

"היו שמועות שאני גוססת, ומצבי באמת לא היה טוב. למען האמת, לקחתי את עצמי והתאשפזתי ברגע האחרון. אני לא חוששת בשביל עצמי, אלא בשביל המשפחה שלי, שיש לי כלפיה אחריות", היא מספרת.

לדבריה, לפני האשפוז "לא הרגשתי במיטבי. הבן שלי אמר לי שאם לא אלך לבית החולים מיידית, הוא יזמין לי אמבולנס. הוא לא השאיר לי ברירה. זה היה מאוד חכם מצידו. עברתי בדיקות כל הלילה, ולאחר מכן התאשפזתי. היו כל מיני שמועות, הבנתי שאנשים התקשרו ושרצה שמועה שאני גוססת. המצב באמת לא היה מזהיר, אבל כבר הייתי בידיהם של הרופאים".

אסתר רוט שחמורוב בבית החולים
המשפחה בקריאה נרגשת. ירון רוט לצדה של רוט שחמורוב בבית החולים | עיבוד תמונה, פרטי

הגוף של רוט שחמורוב דחה את הכליה שהושתלה בגופה לפני 14 שנים, ומאז היא מתמודדת עם קשיים. "כשהגעתי למצב שאני כבר צריכה להיות מושתלת, לא היו פתרונות בישראל. אמרו לי, 'לכי לחפש'. אז לא ידעתי מה לעשות, הייתי חסרת אונים. עם כל השם שלי, מה הייתי עושה? הולכת מבית לבית לחפש כליה? ניסיתי לחפש תורם, אבל אתה צריך לעבור ועדות. וכשמצאתי תורם, הועדה לא אישרה לו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי