"כבוד לארח תחרויות מעניינות וחשובות, זה מוכיח שאנחנו על המפה"

play
| יח"צ - חד פעמי, איגוד ההתעמלות בישראל
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.5 04:15

שלי מתתיהו, ראש ענף התעמלות מכשירים באיגוד ההתעמלות, לקראת גביע האתגר הבינ"ל בהתעמלות מכשירים בתל אביב בסוף השבוע: "תחרות שהיא חלק מסבב חשוב ויוקרתי"

(גודל טקסט)

איגוד ההתעמלות בישראל יארח את תחרות גביע האתגר הבינ"ל בהתעמלות מכשירים במרכז הספורט הדר יוסף בתל אביב בסוף השבוע הקרוב (1-4 ביוני). לקראת האירוע שוחחנו עם שלי מתתיהו, ראש ענף התעמלות מכשירים באיגוד ההתעמלות כדי לשמוע אודות התחרות היוקרתית הזו.

מהי תחרות גביע האתגר ומי ישתתף בה?

"תחרות גביע האתגר הינה חלק מסבב בינלאומי חשוב ויוקרתי, המתקיים כל שנה ברחבי העולם. התחרות הספציפית הזו היא של ענף המכשירים – בנים ובנות. יתארחו בישראל משלחות מכ-17 מדינות הכוללות מתעמלים ומתעמלות מהטובים בעולם, צוותים ואורחים רבים. מדובר בכ-150 חברי משלחות שיגיעו לקחת חלק בתחרות יוקרתית זו, שתשודר בשידור ישיר באינטרנט למדינות השונות".

שלי מתתיהו, ראש ענף התעמלות מכשירים באיגוד ההתעמלות
| יח"צ – חד פעמי, איגוד ההתעמלות בישראל

מי ישתתף מטעם נבחרת ישראל?

"מתעמלי הנבחרת הישראלית שייצגו את ישראל בתחרות: נבחרת הבנים – אלירן יוסקוביץ, אורי זיידל, איליה ליובימוב, פבל גולידוב, אייל אינדיג, אלכס מיאקינין. נבחרת הבנות – ליהיא רז, אופיר נצר, גפן דור, אנדי טוריסקי. מאמנים: קשת שפיגלשטיין, תמי בק ופדרו מיר הומר. שופטים: יעקב לוי, דניאל פר'זין ודנית שדה. הצוות המקצועי כולל את הפיזיותרפיסטים/מעסים: אדם באדיר, עמרי לינדמן ועדי אביטל. כחלק מהועדות הטכניות הענפיות של איגוד ההתעמלות האירופאי: אילן גזית ואורנה שי. יש לציין כי ארטיום דולגופיאט לא ישתתף משיקולים מקצועיים/רפואיים, הנוגעים לצורך בהחלמתו מהפציעה לקראת תחרות העולם שתתקיים באוקטובר".

מה מרגש מבחינתכם באירוע הזה?

"אנחנו תמיד מרגישים כבוד לארח תחרויות בינ"ל מעניינות וחשובות. איגוד ההתעמלות אירח בשנה שעברה וב-2016 את אליפות אירופה בהתעמלות אמנותית וכן אליפות אירופה באקרובטיקה שהוגדרו כמאד מוצלחות והתירו רושם חיובי אודותינו מול מדינות העולם שהתארחו כאן ומול האיגוד האירופאי. כעת, זו פעם ראשונה שאיגוד ההתעמלות בישראל מארח תחרות בינ"ל בסדר גודל זה בענף המכשירים וזאת כהכנה לאירוח אליפות אירופה ב-2025. זה מוכיח כי אנחנו על המפה גם בתחום הזה כהמשך ישיר להישג של דולגופיאט בטוקיו ולהישגים האחרונים של הנבחרת באליפות אירופה.

"מזמינה את הקהל הישראלי לבוא ליהנות מהספורט האדיר הזה ולעודד את המתחרים הישראלים המצוינים שלנו", סיכמה מתתיהו. לחצו כאן לרכישת כרטיסים