חי כהן מונה למנהל מחלקת האתלטיקה של מכבי תל אביב

מאמן האתלטיקה (31), שעד היום מחזיק בשיא הישראלי בריצה ל-400X4 משוכות, אמר אחרי החתימה על ההסכם: "אני נכנס לנעליים גדולות והאתגר עצום"

(גודל טקסט)

מאמן האתלטיקה חי כהן מונה למנהל מחלקת האתלטיקה של מכבי תל אביב. כהן בן ה-31, אתלט מצטיין בעברו שהיה אלוף ישראל בריצה ל-400 מטרים משוכות ועדיין מחזיק בשיא הישראלי בריצה ל-400X4 (3:09.93 דקות, נקבע ב-2013), אימן בשבע השנים האחרונות במחלקת האתלטיקה של מכבי ראשון לציון.

בשנה האחרונה אימן כהן את נבחרות השליחים של ישראל יחד עם איגור בלון (מאמן במכבי תל אביב) וזאת בנוסף לעבודתו כמאמן נבחרות הנוער של ישראל בריצות השליחים יחד עם אסף לוזון. ב-2021 תחת שרביטו כמאמן, הגיעה נבחרת הנוער של ישראל למקום ה-7 בגמר אליפות אירופה שהתקיימה באסטוניה. בנוסף, כהן עובד כמורה לחינוך גופני בתיכון מקיף ח' בראשון לציון אותה הוביל לזכייה באליפות ישראל לבתי הספר.

חי כהן, מאמן אתלטיקה
"אני נכנס לנעליים גדולות והאתגר עצום". חי כהן | אתר רשמי, באדיבות איגוד האתלטיקה

חי כהן אמר לאחר חתימת ההסכם עם מכבי תל אביב: "עם תחילת העשור החדש לחיי אני מלא מוטיבציה ואנרגיה למשימה החדשה בקריירה המקצועית שלי. ידעתי להיות אתלט, לאמן ועכשיו אני עובר גם לצד הניהולי. זהו תחום שמאד מסקרן אותי ומאתגר אותי ביותר. השאיפה שלי להצליח להרים את מכבי תל אביב, הנחשבת למחלקת האתלטיקה האיכותית והמובילה בישראל, לרמות גבוהות יותר של הצלחה. מכבי תל אביב זה שם גדול! מועדון שמגדל ומייצר ספורטאים גדולים והישגים משמעותיים בספורט הישראלי. אני נכנס לנעליים גדולות והאתגר עצום. מכבי תל אביב שווה אחריות גדולה מאד".

דורון שיטרוק יו"ר מכבי תל אביב ענפי ספורט אמר: "האתלטיקה נחשבת למלכת הספורט בעולם. אצלנו במכבי תל אביב ענף האתלטיקה נחשב לענף יוקרתי ואיכותי ואנו עושים כל שביכולתנו להמשיך לקדם ולטפח אותו. חי כהן מהווה עבורנו חיזוק משמעותי ביותר ואנו שמחים מאד על הצטרפותו אלינו. כשמו כן הוא. הוא חי ונושם אתלטיקה במשך שנים רבות. לתפיסתינו,הוא האיש הנכון במקום הנכון ואנו בטוחים שהוא יוביל את המחלקה לשיאים חדשים".