קונור מקגרגור מואשם בתקיפה מינית במהלך גמר ה-NBA

play
לוחם ה-MMA, קונור מקגרגור, במשחק מספר 4 בגמר ה-NBA ב-2023 | GettyImages, Mike Ehrmann
קונור מקגרגור שולח מהלומה לראשו של הקמיע של מיאמי היט, ושולח אותו לאישפוז 00:22

אחרי שגרם לאשפוז הקמע של מיאמי במשחק מספר 4, לוחם ה-MMA לכאורה הכריח אישה באולם לבצע בו מין אוראלי וניסה לאנוס אותה

(גודל טקסט)

לוחם ה-MMA המפורסם, קונור מקגרגור, מואשם בתקיפה מינית באולם של מיאמי היט, במהלך משחק מספר 4 בגמר ה-NBA. המתלוננת טוענת שכשהיא עמדה לעזוב את האולם, אחד המאבטחים של ההיט "הפריד" אותה מחברתה והכריח אותה להיכנס לשירותי הגברים. בשירותים המתינו מקגרגור ומאבטח אישי שלו, שעמד ליד הדלת ולא איפשר לה לצאת – או לחברתה להיכנס". לטענתה הלוחם הכריע אותה לבצע בו מין אוראלי, נישק אותה בכוח וניסה לבצע בה מעשה סדום.

בשלב מסוים, המתלוננת הצליחה לברוח, אבל הארנק שלה נותר מאחור והיא נאלצה לשוב ולהתחנן בפני המאבטחים של מקגרגור שישיבו לה אותו.

המתלוננת התלוננה במשטרה ושם הציעו לה להתחמש בעורך דין. היא העבירה לחוקרים בגדים שלכאורה נושאים DNA של הלוחם. עורך דינו של מקגרגור הגיב ואמר: "ההאשמות הן שקריות, מר מקגרגור לא ייכנע לאיומים".

קונור מקרגור
מה כל כך מצחיק? | אימג'בנק GettyImages, Mike Ehrmann

עוד לפני כן באותו ערב, מקגרגור שלח את הקמע של מיאמי היט לחדר מיון מקומי לאחר ש"ההצגה" של השניים עברה את הגבול. ברני, הקמע, שלבש על עצמו חלוק של לוחם וכפפות גדולות, לכאורה התעמת עם מקרגור באמצע המגרש, כחלק מניסיון של האירי לקדם מוצר חדש שהוא משיק, ספריי לשיכוך כאבים. מקגרגור שלח לעברו מהלומה אדירה עם יד שמאל, וברני הופל במהירות ארצה. בעוד ברני נשאר על הרצפה, מקגרגור המשיך והנחית אגרוף אדיר נוסף, היישר לכיסוי הראש של הקמע.

המופע נמשך, כאשר מקגרגור המשיך לקדם את התרסיס לשיכוך כאבים. הוא נראה מנסה לרסס את ברני, שנגרר ברגליו מהמגרש על ידי הצוות. עם זאת, על פי הדיווחים, מדובר היה במהלומה רצינית, רצינית מדי. בהתחלה האיש המגלם את ברני קיבל תרופות נגד כאבים. בהמשך הוא נשלח לטיפול בחדר מיון. אחרי מספר שעות שוחרר במצב טוב.