המתלוננת מסרה את בגדיה: "מקגרגור דחף לפיה את לשונו ואיבר מינו"

play
העיקר המוצר. קונור | GettyImages, Megan Briggs
קונור מקגרגור שולח מהלומה לראשו של הקמיע של מיאמי היט, ושולח אותו לאישפוז 00:22

הפרטים נחשפים: המשטרה קיבלה את בגדי המתלוננת מליל התקיפה המינית, לדברי עורך דינה ניתן לזהות עליהם DNA מרוק של לוחם ה-MMA

(גודל טקסט)

קונור מקגרגור מסתבך. אתמול (חמישי) דווח כי כנגד לוחם ה-MMA האירי הוגשה תלונה בגין תקיפה מינית שהתרחשה בסיום משחק 4 בגמר ה-NBA במיאמי, וכעת צצים פרטים נוספים העולים מדברי עורך דינה של המתלוננת.

כזכור, תחילה דווח כי כשהמתלוננת עמדה לעזוב את האולם בתום המשחק, אחד מהמאבטחים במקום "הפריד" אותה מחברתה והוביל אותה לשירותי הגברים, שם מקגרגור תקף אותה.

המשחק נערך בלילה שבין שישי לשבת, וכבר ביום ראשון הגיעה המתלוננת בפעם הראשונה לתחנת המשטרה כדי לדווח על האירוע. שם ייעצו לה לשוב כשהיא מצוידת בסיוע משפטי, ואתמול היא שבה יחדה עם עורך דינה והפרשה התפוצצה.

בגדי המתלוננת נגד קונור מקגרגור
בגדי המתלוננת נמסרו למשטרה | צילום מסך, דיילי מייל

השניים מסרו בפני המשטרה את הבגדים שלבשה המתלוננת באותה האירוע, ולדברי עורך הדין ניתן למצוא על הבגדים DNA של מקגרגור מסימני יריקה. בתלונה שנמסרה טענה האישה כי כאשר מקגרגור הגיע אליה הוא "דחף את לשונו לפיה ותקף אותה באגרסיביות", ולאחר מכן "שלף את איבר מינו ודחף אותו עמוק לגרונה".

לאחר מכן לוחם ה-MMA ירק עליה ועל עצמו כדי לענג ולספק את עצמו, ומכאן נטען בצד המתלונן כי ניתן לזהות את ה-DNA. אחרי שמקגרגור הצמיד את הבחורה לקיר וניסה לאנוס אותה, היא ניסתה להשתחרר באמצעות מכות עם המרפק ולבסוף התנערה ממנו והצליחה לברוח.

לוחם ה-MMA, קונור מקגרגור, במשחק מספר 4 בגמר ה-NBA ב-2023
לוחם ה-MMA, קונור מקגרגור, במשחק מספר 4 בגמר ה-NBA ב-2023 | GettyImages, Mike Ehrmann

כידוע, אירוע התקיפה המינית לא היה השערורייה היחידה שבה היה מעורב מקגרגור באותו הערב. במהלך המשחק "נאבק" מקגרגור עם הקמע של מיאמי היט, אך הקטע שהיה אמור להיות ידידותי התדרדר מהר מאוד עם מכה חזקה מדי של מקגרגור לעברו. הקמע נאלץ להתפנות לחדר מיון מקומי, ממנו שוחרר כעבור מספר שעות.

"אחרי ששלח את הקמע לבית החולים, מקגרגור העלה בדרגה את ההתנהגות התוקפנית והמקוממת שלו, כשבאלימות תקף מינית ופגע במתלוננת", מסר עורך דינו של המותקפת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי