הסרטון שמנקה את מקגרגור? צפו בתיעוד מהשניות שלפני האירוע

play
לוחם ה-MMA, קונור מקגרגור, במשחק מספר 4 בגמר ה-NBA ב-2023 | GettyImages, Mike Ehrmann
קונור מקגרגור שולח מהלומה לראשו של הקמיע של מיאמי היט, ושולח אותו לאישפוז 00:22

ב"TMZ" פורסם תיעוד של השניים משוחחים והולכים יחד לחדר השירותים. עורכי דינו של הלוחם בירכו וטענו שהמתלוננת שינתה את גרסתה בעקבות החשיפה

(גודל טקסט)

האם אנו לפני תפנית דרמטית? באתר "TMZ" נחשף סרטון שצולם באולם במיאמי שניות לפני שהתרחש האירוע, ייתכן שכזה שמנקה לפחות חלק מהחשדות נגד קונור מקגרגור, נגדו הוגשה תלונה בין תקיפה מינית.

כידוע, לוחם ה-MMA האירי הואשם בתקיפה מינית במהלך משחק מספר 4 בגמר ה-NBA. על פי עורכת הדין של המתלוננת נגדו, כשהיא עמדה לעזוב את האולם בסיום המשחק, הגיע מאבטח מטעם הלוחם ש"הפריד" אותה מחברותיה והוביל אותה לשירותי הגברים, שם מקגרגור המתין וביצע בה מעשים מגונים בניגוד לרצונה. כאמור לעיל, כעת ישנו סרטון שאולי מראה שהמציאות הייתה אחרת.

הסרטון שעלה ב"TMZ" ואולי מסייע למקגרגור

בסרטון ניתן לראות את מקגרגור מחזיק את ידה של המתלוננת והם יחד צועדים לחדר השירותים, שם לטענתה הותקפה מינית. הצילום האמור מגיע דקות לאחר סיום משחק מספר 4, אלא שבניגוד לטענות שהיא "הופרדה" ונלקחה לחדר השירותים, ניתן לראות כי מקגרגור ניגש אליה בעצמו, משוחח איתה קלות ואז תופס את ידה והם יחד הולכים לחדר השירותים וכמה שניות לאחר מכן נסגרת הדלת והצילום מסתיים. גם נודע כי לפני כן השניים שוחחו ואף הצטלמו יחד לתמונת סלפי.

ובחזרה לסרטון. שלושה מאבטחים אמנם עמדו ליד דלת חדר השירותים וכמובן שבסרטון לא ניתן לראות מה קרה בחדר השירותים ואם הדברים נעשו בהסכמה, אך לכל הפחות העדויות האחרונות מנקות את הלוחם בכל הנוגע להאשמות כי המתלוננת הוכרחה להגיע לחדר השירותים.

עורכי דינו של מקגרגור פרסמו הודעה כי כעת הסרטון באתר "TMZ", עורכת הדין של התובעת שינתה את גרסתה ובירכו על החקירה שלדבריהם תוכיח כי כל הטענות נגדו שקריות. לטענתם המתלוננת גם יצאה עם הסיפור מכיוון שמקגרגור סירב לענות לדרישותיה לשלם דמי שתיקה.

קונור מקגרגור במהלך משחק מספר 4 בגמר ה-NBA
צפויות התפתחויות. מקגרגור | GettyImages, Megan Briggs

הבוקר המתלוננת התייצבה בתחנת המשטרה ומסרה את הבגדים שלבשה כדי שניתן יהיה למצוא עליה םאת ה-DNA של מקגרגור ולהראות כי ישנם סימני יריקה. לטענתה, מקגרגור "דחף את לשונו לפיה ותקף אותה באגרסיביות", ולאחר מכן "שלף את איבר מינו ודחף אותו עמוק לגרונה". עוד טענה כי האירי ירק עליה ועל עצמו כדי להגיע לפורקן וזו הסיבה שמסרה את בגדיה לבדיקת המשטרה.