עוד סרטון שתומך בגרסת מקגרגור: "מצפים לסגירת התיק בהקדם"

play
צפויות התפתחויות. מקגרגור | GettyImages, Megan Briggs
קונור מקגרגור שולח מהלומה לראשו של הקמיע של מיאמי היט, ושולח אותו לאישפוז 00:22

נחשף תיעוד נוסף משיחה בין הלוחם למתלוננת אחרי שזו הותקפה מינית לכאורה. עורך דינה: "יש הבדל ברור באינטראקציה"

(גודל טקסט)

קונור מקגרגור ממשיך לטעון שלא ביצע תקיפה מינית במהלך המשחק הרביעי בין מיאמי לדנבר בגמר ה-NBA, ובינתיים התווספה ראיה התומכת בגרסתו של הלוחם האירי. לאחר שהציגו סרטון בו נראית המתלוננת נכנסת לשירותי הגברים יד ביד עם מקגרגור, באתר TMZ חשפו קטע וידאו נוסף בו תועדו השניים דקות אחדות אחרי שהאונס לכאורה התרחש.

בסרטון ניתן לראות את כוכב ה-MMA משוחח עם אותה אישה, כאשר שניהם מחזיקים משקאות בידיהם. מיד לאחר מכן עוזב מקגרגור את האזור. כזכור, עורכת דינו של האירי טענה שהתלונה הוגשה לאחר שמקגרגור סירב לשלם למתלוננת דמי שתיקה: "זה לא יותר מניסיון סחיטה", אמרה.

מנגד, פרקליטה של המתלוננת אמר ל-TMZ כי באינטראקציה שרואים בסרטון בולטת "מבוכה" שלא הייתה ביניהם לפני המפגש בתא השירותים. "מרשתי טענה כל העת שיתפרסמו סרטונים מלפני ואחרי, ובסרטונים האלה היא הדגישה את ההבדל הברור בין האינטראקציות. גם הסרטון החדש תומך בגרסה של מרשתי ובמה שהיא אמרה למשטרה מאז פרסום הפרשה הזו".

הסנגורית של מקגרגור הוסיפה: "בעוד המתלוננת שינתה את גרסתה פעם נוספת, הגרסה שלנו לאירועי אותו ערב נותרה בעינה. הסרטון הזה מחזק את עמדתנו ואנחנו מצפים לסגירת התיק בהקדם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי