תקרית מסוכנת: מפגינים פרצו למסלול במחאה, שיאן העולם כמעט נפצע

play
תחרות ליגת היהלום, 2.7 | ספורט 1
תחרות ליגת היהלום, 2.7 03:24

שלושה מפגינים סביבתיים נכנסו למסלול האתלטיקה בליגת היהלום בשבדיה, כמעט נתקלו ברצים ועפו לאחור, וורהולם זעם עליהם. צפו בתקרית

(גודל טקסט)

תקרית חמורה אירעה אתמול (ראשון) בליגת היהלום בשטוקהולם,כאשר מפגינים סביבתיים ירדו למסלול הריצה עם שלטי מחאה, וכמעט גרמו לפציעהשל המתרים. אחד מהם היה האלוף האולימפי קרסטן וורהולם, שאן העולם, שניצח במירוץ ל-400 מטר משוכות ואז העביר ביקורת על המפגינים הסביבתיים ששיבשו את האירוע סמוך לקו הסיום.

שלושה אנשים כרעו על המסלול כשמונה מטרים מהקו, כשהם אוחזים בשני שלטים שנפרשו בין נתיבים 1 ל-6, ואילצו את הרצים לעבור דרכם. נראה שאף ספורטאי לא נפגע, אך ללא ספק מדובר היה בתרחיש מסוכן. וורהולם שרץ בנתיב השמיני לא נתקל באיזשהו מחסום בדרכו, אבלבהחלט נראה מוסח, כאשר מפגין כרע בנתיב 7, וכאילו צילם את התקרית.

וורהולם היה עצבני מאוד וזעם על המפגינים, כפונו בזמן שהצופים שרקו בוז. הכוכב הנורבגי אמר מאוחר יותר ש"המחאה לא מכבדת את הספורטאים שעושים את עבודתם".

וורהולם קבע זמן של 47.57 שניות, רחוק משיא העולם שלו 45.94 שניות שנקבע באולימפיאדת טוקיו לפני שנתיים. המארגנים אפשרו לספורטאים להתחמם בחניון במרכז העיר שטוקהולם, וכך לדבריו הוא הגיע "יבש וחם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי