"אלופות": נשיא המדינה בירך את נבחרת ההתעמלות האמנותית

play
נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית אחרי הזכייה במדליית זהב באליפות העולם | אתר רשמי, באדיבות איגוד ההתעמלות
נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית אחרי הזכייה במדליית זהב באליפות העולם 00:10

"אלופות! כבוד גדול", צייץ הנשיא לאחר זכיית הנבחרת באליפות העולם, "אתן גאווה גדולה". הנשיא שוחח עם המאמנת איילת זוסמן:

(גודל טקסט)

נשיא המדינה יצחק הרצוג בירך הערב (שבת) את נבחרת ההתעמלות האמנותית לאחר זכייתה באליפות העולם. "אלופות! כבוד גדול לנבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית שעשתה היסטוריה וזכתה במדליית הזהב באליפות העולם בוולנסיה. יישר כוח למתעמלות הנהדרות ולמאמנת איילת זוסמן – אתן גאווה גדולה למדינת ישראל!"

הנשיא שוחח עם מאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית איילת זוסמן: "איילת, איך אתן מרגישות? פשוט הישג מדהים!"

איילת הודתה לנשיא על השיחה המרגשת והוסיפה: "אנחנו מרגישות מצוין. ההתרגשות כאן גדולה. אתמול העלנו את דגל ישראל על הפודיום במקום הראשון, והיום במקום השלישי, מרגש במיוחד" . הנשיא השיב: "זה הישג בלתי רגיל. פשוט מדהים. בשם כל מדינת ישראל, מגיע לכן חיבוק גדול על הישג היסטורי. בהצלחה רבה".

הנבחרת סיימה עם ציון משוקלל של 70.800 נקודות וקטפה את הזהב בתחרות היוקרתית כשהיא מקדימה מעצמות כמו סין שזכתה במדליית הכסף, וכמו ספרד שקטפה את הארד.

הנבחרת שכוללת את שני בקנוב, הדר פרידמן, רומי פריצקי, אופיר שחם, דיאנה סברצוב וליזה בנצ'וק, השיגה ציון גבוה במיוחד בתרגיל חמישה חישוקים (38.150 נקודות), ועוד קודם לכן קיבלה ציון של 32.650 בתרגיל המוקדמות המשולב.

באליפות אירופה האחרונה סיימה הנבחרת הישראלית כסגנית, וזכתה במדליית הכסף גם באליפות העולם אשתקד. באליפויות הללו לא לקחו חלק רוסיה ובלארוס שנחשבות למעצמות בתחום, בשל סנקציות שהוטלו בעקבות המלחמה באוקראינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי