אחרי הזכייה בטרבל: ליילס ביקר את כוכבי ה-NBA, דוראנט לא נשאר חייב

play
נואה ליילס, אצן אמריקאי | רויטרס
מארו טפרי, סגן אלוף העולם בריצת מרתון 00:19

אלוף העולם הטרי ב-100 ו-200 מטרים עקץ את שחקני ה-NBA: "למה הם קוראים לעצמם אלופי העולם? אנחנו נלחמים פה למען הדגל של ארה"ב". צפו

(גודל טקסט)

נואה ליילס הפך ביום שבת לגיבור הגדול והבלתי מעורער של אליפות העולם באתלטיקה. האצן האמריקאי גרף זהב שלישי בגמר 4X100 והשלים טרבל חלומי אחרי שזכה גם בריצת ה-100 וגם בריצת ה-200 מטרים. אמש הכוכב הגדול ניצל את הבמה כדי להעביר ביקורת על כוכבי ה-NBA בארה"ב שקוראים לעצמם "אלופי העולם".

"מה שהכי כואב לי הוא שאני רואה את משחקי הגמר ב-NBA והם קוראים לעצמם אלופי העולם. אלופי העולם של מה? של ארה"ב?. אל תבינו אותי לא נכון, אני אוהב את כוכבי ארה"ב לפעמים, אבל הם לא העולם. ארה"ב זה לא העולם. אנחנו העולם, נלחמים בשביל הדגל כאן באליפות העולם כדי להראות את מי אנחנו מייצגים. אין דגלים בארה"ב, אנחנו צריכים להציג את עצמנו בעולם".

צפו במונולוג של ליילס

דוראנט ולילארד לא נשארו חייבים

כידוע, ארה"ב משתתפת בימים אלו באליפות העולם בכדורסל ללא כל הכוכבים הגדולים שהדירו רגליהם מהאליפות כמו לברון ג'יימס, קווין דוראנט, אנתוני דייויס ועוד רבים אחרים. חלק מאותם כוכבים, נגדם נאמרה הביקורת העקיפה כמו דוראנט, דמיאן לילארד, ארון גורדון ואחרים לא נשארו חייבים וענו לליילס בטוויטר. "שמישהו יעזור לאח הזה", צייץ בתגובה דוראנט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי