מקס ורשטאפן תקף את המבקרים: "יכולים ללכת למצוץ ביצה"

אלוף העולם בפורמולה 1 ניצח במקצה הדירוג ביפן ולאחריו סגר חשבונות על אירועי סינגפור: "היה לנו סוף שבוע אחד רע". פיאסטרי יזנק שני, נוריס שלישי

(גודל טקסט)

אחרי השבוע המסויט שעבר עליו בסינגפור, כשהיה מחוץ לעשירייה במקצה הדירוג וסיים רק חמישי בגרנד פרי (פעם ראשונה מחוץ לפודיום ב-2023), מקס ורשטאפן השיג הבוקר (שבת) פול פוזישן ביפן והתפנה לסגור חשבון עם המבקרים שגרסו כי התקנות החדשות בפורמולה 1 כבר השפיעו על רד בול.

"היה לנו סוף שבוע אחד רע ואנשים כבר התחילו לדבר על העניינים הטכניים. אני חושב שהם יכולים ללכת למצוץ ביצה", השתמש ההולנדי בביטוי חריף (משמעותו: "יכולים ללכת לה*דיין", או בצורה יותר עדינה: "לקפוץ לי". הוא המשיך: "עד כה יש לנו סוף שבוע מדהים, במיוחד במוקדמות שיכולנו לדחוף עד לקצה גבול היכולת והמכונית באמת הרגישה טוב".

ורשטאפן, שמתקרב לזכייה שלישית ברציפות באליפות העולם בפורמולה 1, למרות עצירת שיא הניצחונות שלו בשבוע שעבר על 10, קבע את ההקפה המהירה ביותר במסלול בסוזוקה (1:28.877 דקות) והקדים ביותר מחצי שנייה את האוסטרלי אוסקר פיאסטרי שיזנק לראשונה מהשורה הראשונה, כאשר חברו ממקלארן לאנדו נוריס סיים שלישי במקצה הדירוג. שארל לקלר מפרארי הקדים את סרחיו פרס ויזנק רביעי, בעוד קרלוס סאינס שניצח בסינגפור יתחיל שישי.

מקס ורשטאפן נהג קבוצת רד בול עם לאנדו נוריס (מימין), אוסקר פיאסטרי (משמאל) נהגי קבוצת מקלארן
מקס ורשטאפן על הפודיום עם נהגי מקלארן לאנדו נוריס ואוסקר פיאסטרי | רויטרס

דירוג הנהגים (אחרי 15 מרוצים)

1. מקס ורשטאפן (הולנד, רד בול) 374 נקודות 2. סרחיו פרס (מקסיקו, רד בול) 223 3. לואיס המילטון (בריטניה, מרצדס) 180 4. פרננדו אלונסו (ספרד, אסטון מרטין) 170 5. קרלוס סאינס (ספרד, פרארי) 142

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי