בפעם השלישית ברציפות: מקס ורשטאפן אלוף העולם בפורמולה 1

play
השליט של הסבב. מקס ורשטאפן | רויטרס
ארטיום דולגופיאט עם מדליית זהב, אליפות העולם בהתעמלות 00:23

ההולנדי של רד בול סגר את הסיפור במרוץ הספרינט בלוסייל ויצר יתרון בלתי מחיק של 184 נקודות, כשנותרו שישה מרוצים לתום העונה

(גודל טקסט)

מקס ורשטאפן השלים הערב (שבת) את זכייתו השלישית ברציפות באליפות העולם בפורמולה 1, עוד לפני הגרנד פרי של קטאר וכאשר נותרו שישה מרוצים לסיום העונה. הנהג ההולנדי של רד בול סגר את הסיפור כבר במקצה הספרינט בדוחא, כאשר השיג שבע נקודות מהמקום השני ובכך פתח פער בלתי ניתן לסגירה של 184 נקודות בדירוג הנהגים מהמדורג שני סרחיו פרס, שותפו לקבוצה.

אוסקר פיאסטרי, הרוקי של מקלארן, ניצח במרוץ הספרינט, אך ורשטאפן בן ה-26 יזנק מהפול פוזישן ויוכל לנצח בפעם ה-14 מתוך 17 מרוצים בעונת 2023. במקרים בהם לא ניצח, הוא סיים פעמיים במקום השני ועוד פעם אחת במקום החמישי.

סך הכול, הוא הוביל העונה ב-712 הקפות מתוך 962 שהשלימו נהגי הסבב. בעונה שעברה קבע ההולנדי שיא היסטורי של 15 ניצחונות וכאמור יש לו עוד שישה מרוצים כדי לנצח פעמיים ולנפץ שוב את השיא.

מקס ורשטאפן נהג קבוצת רד בול, פורמולה 1
השליט של הסבב. מקס ורשטאפן | רויטרס

בדירוג כל הזמנים, ורשטאפן נמצא כרגע במקום הרביעי ההיסטורי (יחד עם חמישה נהגים נוספים) ועדיין רחוק מהשיאנים מיכאל שומאכר ולואיס המילטון שלכל אחד מהם יש שבע זכיות בתואר העולמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי