מדליית זהב לאסף יסעור: "קשה להתחרות, אך לא רצינו להראות חולשה"

לוחם הטאקוונדו הפראלימפי זכה בגרנד פרי בטייוואן: "התלבטנו מה לעשות. כל מה שהיה בראש זה שאת היום צריכים לסיים בראש הפודיום כשדגל ישראל מונף"

(גודל טקסט)

גם בזמן המלחמה בארץ, אסף יסעור ממשיך להביא כבוד לספורט הפראלימפי בישראל. לוחם הטאקוונדו זכה במדליית הזהב בגרנד פרי בטייוואן לאחר שניצח בגמר 27:29 את המדורג שני בעולם – עלי אוזקן הטורקי.

לאחר הזכייה שיתף יסעור: "לפני שבוע טסנו לתחרות ובשבת בבוקר קיבלנו את החדשות הרעות מהארץ. לא האמנו למה שאנחנו רואים, נשבר לנו הלב. היינו צריכים לקבל החלטה מה אנחנו עושים, ישבנו וחשבנו כולם ביחד, המשפחה, הספורטאים, והצוות, מה נכון לעשות בסיטואציה הקשה הזאת. להתחרות? או לא להתחרות? מצד אחד קשה מאוד להניח את הדברים בצד ופשוט להתחרות, ומהצד השני אנחנו ממש לא רוצים להראות חולשה".

"אחרי שהתלבטנו המון הגענו להחלטה שאנחנו מתחרים. כבר בבוקר של התחרות כל מה שהיה לנו בראש זה שאת היום הזה אנחנו צריכים לסיים בראש הפודיום כשדגל ישראל מונף ושכולם יראו כמה העם שלנו חזק. ברגעים כאלה אנחנו מקבלים פרופורציות למה חשוב באמת, לא הניצחון לא המדליה ולא התואר הניעו אותנו ביום הזה, רק דבר אחד, דגל ישראל מונף באוויר. חיילים יקרים תודה שאתם שומרים עלינו ובבקשה תשמרו על עצמכם. עם ישראל מאחוריכם, עם ישראל חי".

אסף יסעור, לוחם טאקוונדו פראלימפי
ממשיך להביא כבוד. אסף יסעור | אתר רשמי, ההתאחדות הישראלית לטאקוונדו

מוקדם יותר התחרה עדנן מילאד 63 ק"ג והפסיד ברבע הגמר. את המשלחת מלווים המאמן הלאומי יחיעם שרעבי והמעסה אנטוניו ערביד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי