יעקב שחר חזר להנהלת מכבי ישראל, אלכס שטילוב הצטרף

play
יעקב שחר נשיא מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
חולצה של נבחרת ישראל בחדר ההלבשה, עם שמו של נווה שוהם החטוף בעזה 00:32

בעלי מכבי חיפה שב לקדנציה חדשה, אלוף אירופה בעברו יהיה חלק מההנהלה החדשה בראשותו של אופיר פינס

(גודל טקסט)

הקדנציה החדשה של הנהלת מכבי ישראל, בראשותו של היו"ר הנכנס אופיר פז פינס, יצאה היום (שני) לדרך. היא נפתחה בדקת דומייה, כשחברי המרכז וההנהלה נשאו את תמונות החטופים והחטופות להעלאת המודעות, וזכו לסקירה מקיפה מנציגת מטה החטופים, הילה מרון.

אחרי אישור חברי המרכז – נבחרה ההנהלה חדשה, ולה גם פנים חדשות – וכמובן גם חברי הנהלה שממשיכים. בין הדמויות שהצטרפו אליה – אלכס שטילוב, בעבר אלוף אירופה בהתעמלות מכשירים ומי שהיה לראשון שגם העפיל לשלב גמר במשחקים האולימפיים וזכה במדליה באליפות העולם, וגם אחד ששב אליה, יעקב שחר, הבעלים של אלופת המדינה מכבי חיפה.

חברי המרכז והנהלת מכבי ישראל עם תמונות החטופים והחטופות
| אתר רשמי, אלון סגל, דובר מכבי ישראל

אופיר פינס כאמור הוא יושב הראש, ומי שמונה לסגנו הוא דורון שיטרוק, יו"ר אגודת מכבי ת"א. ברשימה – יעל ארד, שמעון מזרחי, סיגל אולפינר, עדי ביכמן, נאור ברכל, משה גולדשטיין, אורה גלזר, רינה דור, אבי כחלון, יגאל כרמי, אבי לוזון, מורן מאירי, איתי מרגלית, באסם סולימאן, ניר ענבי, ורד עצמון, אורלי פרומן, רועי רחמים, נטע ריבקין, יורם שוורץ, נורית שרון, דורית אגיב, טלי קריאף. בין המצטרפים החדשים כאמור, שטילוב ושחר, יחד עם ששי שדה, אבי אורטל, מוכתר חידארי, דן בוטוין, רונן שטיין, חן שניידרמן, טוביה יוגב ודורותי גור.

אחרי פעילות ענפה של מכבי ישראל, יחד עם האגודות, למען המפונים – כולל חלוקה של כ-160 טאבלטים וטלפונים ניידים שחולקו בשבוע החולף לילדי מחלקות הנוער של מכבי אשקלון ומכבי שדרות – היו"ר פינס והמנכ"ל נאור גלילי הבהירו כי במרכז מתגייסים ופועלים לגייס ציוד נוסף למען ילדי אגודות נוספות, בנוסף למגוון פעולות של הארגון ואגודות מכבי – כולל הירתמות ותמיכה במטה החטופים והחטופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי