אחרי המהומות, קונור מקגרגור נגד המהגרים: "אירלנד, אנחנו במלחמה"

לוחם ה-MMA תוקף את מפקד המשטרה, שביקר את המתפרעים ברחובות דבלין אחרי אירוע שבו מהגר אלג'יראי דקר ילדים: "אנחנו לא מאבדים עוד מהנשים והילדים שלנו לאנשים חולים ומעוותים שאפילו לא היו צריכים להיות באירלנד מלכתחילה"

(גודל טקסט)

לוחם ה-MMA קונור מקגרגור יצא בביקורת חריפה נגד נציב המשטרה האירית, דרו האריס, לאחר הפרות הסדר בדבלין אחרי המתקפה האלימה שבמהלכה מנגר אלג'יראי דקר ילדים מחוץ לבית ספר. אחרי התקרית החלו התפרעויות באירלנד, והאריס גינה את "הסצנות המחפירות" בדבלין, שאותן האשים ב"פלג חוליגני המונע על ידי אידיאולוגיה של הימין הקיצוני".

על אירוע הדקירה שעורר את ההתפרעויות, אמר האריס: "אני לא מתכוון לצאת בהשערות לגבי המניע של פעולת הטרור. עד שנהיה בטוחים מה המניע, עלינו לשמור על ראש פתוח באשר למה זה קרה".

זהותו של החשוד במעצר טרם נחשפה רשמית, אבל על פי הפרסומים התוקף הוא מהגר אלג'יראי. המשטרה לא פרסמה את אזרחותו של החשוד.

מהומות בעיר דבלין, אירלנד, אחרי האירוע שבו נדקרו ילדים
| רויטרס

בתגובה לדבריו של האריס, כתב מקגרגור:

"ילדים חפים מפשע נדקרו ללא רחמים על ידי אדם מטורף נפשית בדבלין, אירלנד. זה מה שלמפקד המשטרה שלנו היה לומר על ההתפרעויות שלאחר מכן. דרו, זה לא מספיק טוב. יש סכנה חמורה שנמצאת כאן בינינו פה באירלנד, שלא היית אמורה להיות כאן מלכתחילה, ולא נעשתה שום פעולה כדי לתמוך בציבור לאור העובדה המפחידה הזו. זה לא מספיק טוב. תעשה שינוי או תפנה את הדרך. אירלנד עד הניצחון, שאלוהים ישמור על אלה שהותקפו".

מקגרגור, שהכריז לפני כן "אירלנד, אנחנו במלחמה", כתב: "אנחנו לא נסוגים, אנחנו רק מתחממים. לא תהיה נסיגה עד ששינוי אמיתי ייושם למען ביטחון האומה שלנו. אנחנו לא מאבדים עוד מהנשים והילדים שלנו לאנשים חולים ומעוותים שאפילו לא היו צריכים להיות באירלנד מלכתחילה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי