לואיס המילטון: "קשה להתעורר בכל יום בידיעה שאלפי ילדים מתים"

נהג הפורמולה 1 הבריטי נשאל על המלחמה בעזה לקראת גרנד פרי אבו דאבי: "אין לנו מה לעשות נגד זה והעולם ממשיך כרגיל. כאילו לא למדנו כלום מההיסטוריה"

(גודל טקסט)

נהגי הפורמולה 1 הגיעו השבוע לאבו דאבי לקראת מירוצי סוף השבוע ובשיחה עם "Arab News", לואיס המילטון הבריטי, נהג קבוצת מרצדס שלזכותו שבע אליפויות, התייחס בהרחבה למלחמה שהחלה ב-7 באוקטובר וסיפר שהוא "בכל יום מחדש מתקשה להתעורר בידיעה שיש אלפי ילדים מתים".

לקראת מירוץ סוף עונת הפורמולה 1, המילטון התייצב בעמדת הראיונות ונשאל אם הוא מודע וחושב על המלחמה, וכך השיב: "כמובן, איך אפשר שלא? זו תקופה מאוד מוזרה עבורנו הנהגים, כי אנחנו חיים בבועה, מגיעים כל כך הרבה מקומות שונים בעולם ונמצאים בבועה חיובית וטובה, אבל השנה קשה לי להתעורר בכל יום בידיעה שיש אלפי ילדים מתים. לנו אין שום דבר שאנחנו יכולים לעשות והעולם ממשיך כרגיל".

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1
14 פעמים על הפודיום הביתי. לואיס המילטון | רויטרס

בחודש שעבר ניצל המילטון את חשבון האינסטגרם שלו כדי לקרוא להפסקת אש וביקש ממנהיגי העולם "לעבוד בשביל שיהיה שלום, לא מלחמה". באבו דאבי הוא אמר בנוסף: "זה מאוד מאכזב אותי לראות כיצד מדינות וממשלות מתנהלות בימים האלה ואני חושב לעצמי היכן אנחנו נמצאים בשנת 2023. זה נראה כאילו לא למדנו כלום מההיסטוריה. קשה מאוד למדר את הרגשות ופשוט להמשיך בעבודה, אין יום שלא קורה משהו בחדשות. אני פשוט מנסה להישאר חיובי בתקופה אפלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי