גיא שגיב ואיתמר איינהורן חידשו חוזים ב"ישראל פרמייר טק"

שגיב ימשיך לעונה עשירית: "עונת המרוצים 2024 תהיה שליחות ישראלית חשובה מאי פעם". איינהורן מכוון לפריז ולניצחון ראשון בבלגיה

(גודל טקסט)

צמד הרוכבים הרוכבים הישראלים גיא שגיב ואיתמר איינהורן שכל אחד מהם חתום על ציוני דרך היסטוריים בספורט האופניים הישראלי – ימשיכו כמקצוענים בשורות קבוצת "ישראל פרמייר טק" גם בעונה הבאה.

שגיב (28) הרוכב הישראלי הראשון אי פעם שסיים בהצלחה מרוץ "גראנד טור" (ג'ירו דה איטליה ההיסטורי שהוזנק בירושלים ב 2018)  ואיינהורן (26) שהשיג את הניצחון המקצועני כחול לבן הראשון אי פעם יעמדו לדבריהם בפני אחת העונות המאתגרות בקריירה – ולא רק במישור הספורטיבי האישי – על רקע המלחמה והשלכותיה.

שגיב: "אנחנו הולכים להתמודד עם אתגרים משמעותיים גם במישורים הלא ספורטיביים בהרבה מאד מהמקומות שבהם נתחרה. להערכתי הפגנות והפרות סדר הולכים להיות חלק בלתי נפרד מהמציאות של הקבוצה במרוצים. דווקא על הרקע הזה יש לנו תפקיד חשוב מאי פעם. אנחנו במיוחד, הרוכבים הישראלים בקבוצה ישראלית שנושאת בגאווה את "ישראל" ומגן דוד על מדיה -נקבל הזדמנות לייצג את המדינה ולתפוס כותרות בהיבטים חיוביים. אני מאמין שגם הרוכבים הבין לאומיים שלנו מבינים זאת. עבורי זו שליחות, סוג של שירות מילואים".

איינהורן: "טבח ה 7 באוקטובר תפס אותי בעיצומה של סדרת מרוצים בסין ולעולם לא אשכח את המועקה הנוראית הזו של להתמודד במרוץ תובעני כאשר העם שלי עובר את אחד הימים הנוראים בתולדותיו. אנחנו רואים קהל ברחבי העולם שמושפע מתעמולת שקרים, מה שרק מגביר אצלי את המוטיבציה לייצג בעונה הבאה את הקבוצה בהצלחה במרוצים ולייצג את המדינה שלנו באור חיובי".

גיא שגיב, ישראל פרמייר טק
גיא שגיב | אתר רשמי, ישראל פרמייר טק

עבור גיא שגיב, העונה הבאה תהיה העשירית שלו בקבוצה, עובדה שאף רוכב אחר "בישראל פרמייר טק" לא יכול להתהדר בו. שגיב החל את הקריירה המקצוענית שלו כרוכב צעיר במדי "סייקלינג אקדמי" בעונת הבכורה שלה ב 2015 וקיבע לעצמו שם של מקצוען לדוגמא עם מוסר עבודה בלתי נלאה וככזה היה שותף לניצחונות לא מעטים.

המנהל המקצועי של הקבוצה צ'ל קרלסטרום שיבח את שגיב: "לא בכדי הוא איתנו מתחילת הדרך. הנכונות שלו לעבוד כה קשה עבור הקבוצה הופכת אותו לנכס.".

שגיב: "זה די מטורף שחוויתי את כל המסע מקבוצה קטנטנה אל הטופ. אני עדיין רעב ומלא מוטיבציה, ומצפה מעצמי להיות אפילו עקבי יותר: הצלחתי להיות רוכב משמעותי שעזר להביא תוצאות מצוינות אבל אני שואף עכשיו לעשות זאת בתדירות גבוהה יותר".

הספרינטר איתמר איינהורן ירשום ב 2024 את עונתו הששית בקבוצה, והוא מקווה שזו תהיה עונה בלתי נשכחת כשהוא מעמיד שתי מטרות על: לייצג את ישראל באולימפיאדת פאריס ולרשום נצחון ישראלי ראשון אי פעם במרוץ מקצועני איכותי בבירת האופניים העולמית : בלגיה. איינהורן השיג כזכור את הניצחון הישראלי הראשון ב 2021 כאשר גבר בספרינט על אלוף העולם לשעבר פיטר סאגאן בטור הסלובקי ובעונה שעברה רשם ניצחון שני בטור הצ'כי.

איתמר איינהורן, ישראל פרמייר טק
איתמר איינהורן | אתר רשמי, ישראל פרמייר טק

איינהורן: "היתה לי עונה לא רעה בכלל והשגתי לקבוצה הרבה נקודות. עם זאת עדיין לא הגעתי לנקודת שיא היכולת שלי. אני מרגיש חזק ומצפה להוכיח זאת בעונה הבאה ולפצח סוף סוף את האגוז הקשה של ניצחון במרוץ בלגי. מאמין שהקבוצה תסמוך עלי ותעניק לי את ההזדמנות לעשות זאת. כנבחרת, עבדתי קשה יחד עם חברי להשיג כרטיס לפאריז, הזדמנות שענף האופניים הישראלי לא חווה מאז 1960 ברומא. אני מאמין ומקווה שאני אהיה הרוכב שייבחר לייצג את ישראל".

הבעלים של "ישראל פרמייר טק" סילבן אדמס בירך את שני הרוכבים על המשך דרכם בקבוצה: "ההישגים של גיא ואיתמר משקפים בצורה הטובה ביותר את תהליך ההתפתחות המוצלח של ענף האופניים הישראלי ומוכיחים שהמאמצים שלנו לקדם את הרוכבים הישראלים נושאים פירות". כזכור, הקבוצה הודיעה לפני כחודשיים על צירופם של שני רוכבים ישראלים צעירים לסגל המקצועני שלה – נדב רייסברג ועודד קוגוט.

החתמת ארבעת הישראלים משלימה את סגל הרוכבים של "ישראל פרמייר טק" לעונה הבאה, ואדמס הביע את בטחונו שאיכות הסגל שהתחזק בצורה משמעותית "יהפוך את עונת 2024 למוצלחת ביותר בתולדות הקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי