התקווה הבאה: המתעמלת שני בקנוב נבחרה למצטיינת הוועד האולימפי

play
| ראובן כהן
שני בקנוב

מתעמלת מכבי חיפה כרמל, שני בקנוב נבחרה למצטיינת הוועד האולימפי לשנת 2023, גאווה גדולה באגודה נוכח הישג נוסף של בקנוב. המנכ"ל שווץ:" מצדיעים לשני על הדרך המופלאה"

(גודל טקסט)
שני בקנוב
| ראובן כהן

גאווה גדולה לאגודת מכבי חיפה כרמל ולנציגתה שני בקנוב, המתעלמת האולימפית של האגודה. זאת לאחר שהנהלת הוועד האולימפי בישראל קבעה השבוע במסגרת קטגוריית המצטיינים של שנת 2023, כי נבחרת ההתעמלות האמנותית בה נכללת בקנוב זכתה בתואר ספורטאיות השנה של הוועד האולימפי בישראל לשנת 2023.

ההחלטה על הענקת הפרס התקבלה בזכות עונת תחרויות מלאת הישגים יוצאי דופן, שכללה בין היתר זכיה במדליית הזהב באליפות העולם בקרב רב ובמדליית הכסף באליפות אירופה בקרב רב.

מנכ"ל מכבי חיפה כרמל, רועי שווץ :" כיף לראות ששני מביאה כבוד רב לספורט הישראלי ולאיגוד ההתעמלות ולאגודת מכבי חיפה. מצדיעים לה על הדרך המופלאה שהיא עשתה החל מתחילת הדרך אצל המאמנת אנה וינר ועד היום כחלק מנבחרת ישראל לעוד הישג משמעותי".

יו"ר הוועד האולימפי בישראל, יעל ארד , ברכה "אני רוצה לברך את האגודות, האיגודים, את היחידה לספורט הישגי ואנשי המקצוע בוועד האולימפי, לצד הצוות המקצועי הרחב שמלווה את הספורטאים שלנו לאורך כל השנה – העיניים כעת נשואות לפריז 2024".

יש לציין כי בשלב זה הוחלט בוועד האולימפי לדחות את טקס נבחרי השנה זאת בשל אירועי השבעה באוקטובר והמלחמה בעזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי