משפחתו של יונתן גוטין ז"ל הגיעה לאליפות ישראל בג'ודו

ענבר לניר, שירה ראשוני ורז הרשקו זכו בזהב אצל הנשים. אסף חן זכה פעם השביעית בתואר אלוף ישראל. אביו של יונתן גוטין: "תחיו כל יום כאילו הוא יומכם האחרון"

(גודל טקסט)

אליפות ישראל בג'ודו נערכה היום (שלישי) בהיכל הספורט העירוני "מטרווסט" שברעננה, ובשל המצב הביטחוני בצורה מצומצמת וצנועה. התחרות נפתחה בטקס זיכרון והתייחדות עם הנופלים והנספים, ביניהם גם אנשי משפחת הג'ודו שנהרגו באירועי ה-7/10.

אצל הנשים, ענבר לניר אלופת העולם זכתה במשקל של עד 78 ק"ג. רוני גל זכתה במדליית הכסף ובמדליית הארד זכו טל ברור ושני אלבז. אצל הגברים, במשקל עד 60 ק"ג זכה אריאל שולמן בתואר אלוף ישראל לאחר שניצח בגמר את יהונתן וקסלר שהסתפק במדליית הכסף. במדליית הארד זכו עידו מהדיטש ויצחק אשפיז. במשקל עד 66 ק"ג זכה מתן קוקלייב בתואר אלוף ישראל לאחר שניצחה בגמר את דותן סימן-טוב. במקום השלישי זכו גיא גוטמן ואורן אהרון.

רז הרשקו אליפות ישראל
זכתה בזהב, כצפוי. רז הרשקו | אתר רשמי, איגוד הג'ודו

משפחת קדם סימן טוב ששכלה חמישה מבני המשפחה: תמר, ג'וני, ארבל, שחר ועומר, משפחת כרסנטי שאיבדה את שושנה, מעיינה ונוח, ומשפחת גוטין שבנה יונתן היה חבר סגל נבחרת ישראל, התנדב לשירות קרבי, נלחם בעוז וגבורה כדי להציל את תושבי בארי ונפל בקרב.

אביו של יונתן גוטין, אלכס אמר בטקס: "אנחנו מתרגשים מהחיבוק החם ומהתמיכה הגדולה שלכם, זה לא מובן מאליו, יונתן נלחם בגבורה ועשה את מה שהוא יודע הכי טוב. המסר שלי אליכם הוא שתחיו כל יום כאילו זה היום האחרון, תכבדו אחד את השני, תעריכו את החיים ובעיקר תישארו מאוחדים".

יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי אמר בטקס: "נדמה כי מעולם המשפט "במותם ציוו לנו את החיים" לא היה כל כך מוחשי כמו בימים הללו. חנוכה הוא חג האור, ובאפילה הגדולה שאופפת את כולנו, אנחנו מקווים שנצליח להדליק נר קטן של אור, זו חובתנו לנרצחים ולנופלים.  "מעט מן האור, דוחה הרבה מן החושך", אמר הבעל שם טוב, וחובתנו שלנו היא להמשיך ולהאיר את זכרם של הנופלים, ולהיות ראויים להם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי