PUMA X FENTY: ריהאנה ופומה חוזרים לשתף פעולה

play
| באדיבות פומה לפקטורי 54
‏PUMA X FENTY ב-629.90 שקל

שיתוף הפעולה הלוהט בין פומה לריהאנה חוזר, והפעם עם נעלי ה-CREEPERS בגרסה עדכנית ובשלושה צבעים הנעליים זמינות לרכישה בחנויות פומה, בחנות FIVE POINT FOUR ובאתר FACTORY54.CO.IL

(גודל טקסט)
‏PUMA X FENTY ב-629.90 שקל
| באדיבות פומה לפקטורי 54

מותג הספורט האופנתי Puma חבר אל ריהאנה לשיתוף פעולה מחודש ואקסקלוסיבי, לצד שיתוף הפעולה המתמשך עם מותג הביוטי שבבעלותה "FENTY", במסגרתו מונתה הכוכבת לתפקיד הארט-דירקטורית של אופנת הנשים והילדים של המותג. החיבור המחודש נולד במטרה ליצור מחדש את נעלי ה- CREEPERSבגרסאות עדכניות לדור החדש.

בדרופ הראשון של הנעל, לפני כ-7 שנים, זכה הדגם להצלחה מסחררת וחסרת תקדים, והנעל הפכה לסולד אאוט בפחות מ-40 דקות, מה שהביא בזמנו להישג מרשים והפך את הדרופ הראשון של הדגם לסולד אאוט הכי מהיר שהיה. בעקבות ההצלחה, זכה הדגם בתואר נעל השנה של שנת 2016 והבליט את השפעתה של חברת פומה על תרבות הסניקרס ועולם האופנה.

לאחר שני דרופים של דגם ה-AVANTI שנמכרו בארה"ב, פומה מוציאה מהדורה חדשה של דגם ה-CREEPERS. במהדורה החדשה העיצוב הקלאסי נשמר, עם פלטפורמה מסולסלת וגפת הזמש האייקונית. פומה שמרה על העיצוב המוכר אך גם העניקה לנעל מראה עדכני ורחב על ידי הוספת לשונית גדולה מנופחת ושרוכים רחבים.

הקמפיין הייחודי של שיתוף הפעולה מציג את ריהאנה ואת הנעליים בסדרת תמונות ססגונית, המציגה את הדואליות שבין הקרירות המאופקת של הדגם המקורי לבין הרוח הנועזת של ריהאנה.

הדגם מגיע בשלושה צבעים: שחור-לבן | סגול-אדום | כחול-צהוב.

* מידות ילדים (20-27) – 329.9 שקל

* מידות PRE SCHOOL (28-35) ב-379 שקל

* מידות בוגרים (37.5-44)- 629.9 שקל

* להשיג בחנויות PUMA – קניון רמת אביב, נמל תל אביב, קניון הזהב ראשון ציון, בחנות FIVE PONT FOUR בשרונה ת"א ובאתר פקטורי 54

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי