א.ס. רמת השרון נותרה מושלמת עם 24:35 על בני הרצליה

מוליכת הטבלה המשיכה בשלה בדרבי השרון, מכבי ראשון לציון התאוששה מהפסד הבכורה בניצחון 27:35 על מכבי קרית מוצקין. ניצחונות גם להפועל אשדוד, הפועל ראשון לציון ומכבי תל אביב

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בליגת ווינר בכדוריד נחתם הערב (שני) עם א.ס. רמת השרון שממשיכה להוביל את הטבלה, והיא נותרת היחידה ללא הפסד. הערב היא רשמה ניצחון שמיני 24:35 במפגש מול השכנה בני הרצליה. שתי הראשוניות, האלופה מכבי והפועל – חזרו עם ניצחונות ממשחקי החוץ מול מכבי קרית מוצקין ומול הפועל ר"ג, בהתאמה. מפגש הצמרת בין מ.כ. יובלים חולון לסגנית האלופה ומחזיקת הגביע מאשדוד סיפק דרמה גדולה – והסתיים בניצחון האדומים בשניות הסיום.

א.ס. רמת השרון, מוליכת הטבלה השיגה 24:35 על בני הרצליה עם ניצחון שביעי בהפרש דו ספרתי. הפועל אשדוד רשמה ניצחון דרמטי עם 33:34 על מ.כ. יובלים חולון, בעוד מכבי ראשון לציון לא התקשתה אחרי ההפסד למוליכה מרמת השרון, כשניצחה 27:35 את מכבי קרית מוצקין. הפועל ראשון לציון השיגה 26:38 קליל על הפועל רמת גן.

ניבו לוי הפועל אשדוד
בבית העליון. ניבו לוי | אתר רשמי, איתי אניג'ר

מכבי תל אביב רשמה ניצחון חשוב לקראת המשחק המכריע בנס ציונה כשניצחה 20:30 את הפועל קרית אונו, בעוד אס"א תל אביב הפסידה לא.כ. נס ציונה 32:31 בתום דרמה גדולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי