מארו טפרי ולונה צ'מטאי סלפטר הוכתרו כאתלט ואתלטית השנה

play
רץ המרתון מארו טפרי, סגן אלוף העולם | דני מרון
רץ המרתון מארו טפרי, סגן אלוף העולם

איגוד האתלטיקה בחר את המצטיינים שלו ל-2023. אלעד עדיקה ולינוי לוי נבחרו לאתלטים הצעירים המצטיינים. טפרי: "כבוד גדול, עם הפנים לפריז". ספלטר: "מתרגשת מאוד לקראת השנה האולימפית"

(גודל טקסט)

איגוד האתלטיקה הודיע היום (ראשון) על נבחרי השנה שלו, כאשר המרתוניסטים מארו טפרי ולונה צ'מטאי ספלטר זכו בכבוד להיבחר כאתלט ואתלטית השנה. אלעד עדיקה נבחר כאתלט הצעיר של השנה, לינוי לוי האתלטית הצעירה של השנה, עידו פרץ תגלית השנה וגזאצ'ו יוסף וזוהר זימרו הם מאמני השנה.

בעקבות המלחמה והתקופה הקשה שעוברת על כולנו, החליטו באיגוד האתלטיקה שלא לקיים את ערב הגאלה השנתי המסורתי, אבל כן בחר באתלטים והאתלטיות המצטיינים והמצטיינות של השנה האחרונה.

הרץ הישראלי מארו טפרי מקבל את מדליית הכסף באליפות העולם באתלטיקה
מצפה כבר לפריז. טפרי | רויטרס

טפרי הוא סגן אלוף העולם בריצת מרתון, בודפשט 2023. הוא הבטיח את מקומו במשחקים האולימפיים בפריז 2024. לונה צ'מטא סיימה במקום הרביעי בריצת מרתון באותה אליפות העולם בבודפשט 2023. גם היא הבטיחה את מקומה במשחקים האולימפיים בפריז 2024.

טפרי אמר אחרי הבחירה: "אני מודה לאיגוד האתלטיקה על הבחירה בי, התואר הזה מרגש אותי מאוד. שנת 2023 הייתה בהחלט שנה מקצועית טובה עבורי, אך אני מצפה בקוצר רוח לשנת 2024. אני אמשיך לעבוד קשה ולתת את כל כולי, כשהמטרה הגדולה עומדת מול עיני – המשחקים האולימפיים בפריז".

לונה צ'מטאי סלפטר אחרי מרתון אליפות העולם
יש סיבה לגאווה. לונה צ'מטאי-סלפטר אחרי המרתון | אתר רשמי, איגוד האתלטיקה

צ'מטאי סלפטר אמרה: "אני כל כך שמחה להיבחר שוב לאתלטית השנה ואני מודה לכל מי שהיה חלק מהשנה המוצלחת שלי. אני מעריכה מאוד התמיכה שאני מקבלת מאיגוד האתלטיקה, שמעניק לי כל מה שאני צריכה על מנת להצליח. אני מתרגשת מאוד לקראת השנה החדשה, השנה האולימפית, ומחכה כבר לייצג את המדינה שלי במשחקים האולימפיים בפריז הכי טוב שאני יכולה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי