קווין ואן אריק יגיע לביקור תמיכה בישראל ביחד עם שני בניו

כוכב ההיאבקות המיתולוגי ביקש באופן אישי להיפגש עם משפחות החטופים וילמד את ילדי העוטף כיצד להפוך למתאבקים מקצועיים. בנוסף יפגוש את מעריציו בהקרנה מיוחדת של הסרט "המתאבקים"

(גודל טקסט)

קווין ואן אריק, מי שנחשב למתאבק הכי אהוב של שנות ה-80' והשריד האחרון למשפחת ואן אריק המיתולוגית שהפכה שם נרדף להיאבקות מקצועית מאז ועד היום, יגיע לישראל בשבוע הבא ביחד עם שני בניו רוס ומרשל.

מטרת הביקור של משפחת ואן אריק היא להביע את תמיכתה תמיכה בישראל בשעתה הקשה. קווין כבר ביקש באופן אישי לבקר את משפחות החטופים. קווין והבנים רוס ומרשל, שהמשיכו את דרכה של המשפחה בעולם ההיאבקות, יקיימו מפגש עם ילדי העוטף, בו ילמדו הילדים כיצד להפוך למתאבקים מקצועיים. כמו כן, יקיים ואן אריק גם מפגש למעריצים ותיקים.

קווין ואן אריק, מתאבק עבר
ביקור הזדהות מרגש יחד עם בניו. קווין ואן אריק | GettyImages

בנוסף, יגיע ואן אריק להקרנה מיוחדת של הסרט "המתאבקים" בכיכובם של זאק אפרון, ג'רמי וויט אלן, ולילי ג'יימס, אשר מבוסס על סיפורם האמיתי והמדהים של האחים ואן אריק הבלתי נפרדים, שעשו היסטוריה בשנות ה-80' כששלטו באופן מוחלט בעולם ההיאבקות המקצועית התחרותי והאגרסיבי.

לוואן אריק קשר ארוך ואוהב עם מדינת ישראל וזהו ביקורו החמישי בארץ. אחרי שכיכב בקרבות WCCW בשנות ה-80 שזכו לפופולריות עצומה במזרח התיכון, הוא הופיע בישראל מול אולמות מלאים ואף ערך כאן את מופע הפרישה שלו ב-2017. גם במהלך המלחמה ממשיך ואן אריק לתמוך בישראל ברשתות החברתיות, וכאשר הוזמן לביקור מטעם דיזנגוף סנטר וקולנוע לב, הסכים מיד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי