אלכס שטילוב: "אני משחק הרבה כדורגל, משלב גם אימוני טניס"

שנה אזרחית חדשה מתחילה. אלכס שטילוב, מתעמל אולימפי, אלוף אירופה לשעבר ומאמן בהווה, מספר על החודשים האחרונים, איך להיכנס לכושר ומה ריגש אותו בתקופה האחרונה

(גודל טקסט)
אלכס שטילוב
אלכס שטילוב | אריאל שלום

אלכס שטילוב, המתעמל האולימפי לשעבר, אלוף אירופה בהתעמלות מכשירים ובעל שתי מדליות ארד מאליפות העולם, לא נח. כיום אלכס מנהל מרכז התעמלות לבנים ובנות בהרצליה בשיתוף עם בני הרצליה והוא הפרזנטור של המותג PRO של שטראוס.

השנה האחרונה לא הייתה קלה גם עבורו. "יש הרבה סיפורים שנגעו לליבי על אנשים שחוו כאב, שאי אפשר שלא להתרגש מהם. בשבועות האחרונים לקחתי חלק בפעילות קהילת המאמנים והמאמנות של דנונה PRO למען מפוני העוטף ויישובי הצפון, במסגרתה העברנו אימונים אישיים למפונים. ביצוע פעילות גופנית וספורטיבית חשובה ומאפשרת לנו להתנתק קצת מהמציאות. היו לנו שם ימים נפלאים ובאמת התחברנו למפונים בצורה מדהימה ומרגשת".

בשעות הפנאי הוא משחק כדורגל. "זו ליגה חובבנית בקבוצת עמק יזרעאל ששינתה את שמה לאחרונה לעמק יזרעאל כפר עזה. יש לנו בקבוצה 3 שחקנים שמשחקים גם כחלק מקבוצת כפר עזה בטורניר הכדורגל השנתי שנערך בדרום".

על מה לא היית מוותר בשגרת היום?

"הילדים שלי הם הכול בשבילי, לא הייתי מוותר על הזמן איתם, לשחק איתם, בבוקר או בערב. אנחנו מוצאים תמיד זמן לבעוט בכדור או סתם ליהנות יחד, זה חשוב לי מאוד".

אלכס שטילוב עם תושבי בארי
שטילוב עם תושבי קיבוץ בארי | יח"צ – חד פעמי, פרטי

מהי שגרת האימונים שלך?

"אני משחק הרבה כדורגל, פעמיים בשבוע ובנוסף גם בנבחרת האמנים של ישראל. זו סוג של מסגרת קבועה שאני לא מוותר עליה. בחלק מהזמן אני מצליח לשלב גם אימוני טניס".

איזה מזון אתה צורך לאחר אימון/פעילות ספורטיבית?

"אני מקפיד על אוכל בריא תמיד. אין לי זמן לבשל ולהכין לעצמי ארוחות עשירות בחלבון לאחר אימון כי אני מגיע בדרך כלל מאוחר. לכן, אני אוכל או שותה יוגורט דנונה PRO עשיר בחלבון. לאחרונה שטראוס נכנסה לעולם חטיפי החלבון והשיקה חטיף חלבון תחת המותג PRO במרקם רך ובשלושה טעמים מפנקים. נראה לי שישתלב היטב בתזונה היומית שלי ".

לאלו שלא אוהבים להתאמן מה היית ממליץ?

" אני לא אוהב לעשות אימונים שגרתיים. מי שלא אוהב להתאמן בחדר כושר או במסגרת קבועה, יכול למצוא את מה שעושה לו טוב: הליכה עם חברים או ללכת לשחק כדורגל בשכונה. למצוא תחביב ולשלב איתו פעילות ספורטיבית".

מסר מחזק לשנה החדשה.

"לבנות את עצמנו, זה תהליך. כל צעד שאנחנו עושים, באימונים שלנו, בתזונה שלנו, מחזק אותנו. אני תמיד אומר לא לקחת הכול כמובן מאליו, תעריכו את מה שיש לכם, תיהנו, תתרמו, תעזרו, תעשו את מה שעושה לכם טוב ונקווה שתהיה לנו שנה מדהימה יותר מקודמתה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי