כדוריד: רמה"ש והפועל ראשל"צ ניצחו, תמונת העולות לפלייאוף מתבהרת

המוליכה רמת השרון גברה 28:37 על מכבי תל אביב, ראשון לציון ניצחה 26:30 את אשדוד והקרב על ארבעת הכרטיסים קרוב להיסגר

(גודל טקסט)

שלב הבתים בליגת ווינר בכדוריד נפתח שלשום בניצחונה של האלופה מכבי ראשל"צ על מ.כ חולון 29:30, משחק שבו הצהובים חזרו מפיגור של 3 שערים במהלך המחצית השנייה, ואחרי תוצאות היום – הניצחון של המוליכה א.ס רמת השרון על מכבי ת"א 28:37, ושל הפועל ראשל"צ על הפועל אשדוד 26:30 – המאבק על המקום בפליאוף (4 הראשונות) – מקבל תפנית. רמה"ש עם 23 נק' בפסגה.

מכבי ראשל"צ שנייה עם 21 נק' (שתי הראשונות יפגשו במחזור הבא). הפועל ראשל"צ והפועל אשדוד מחליפות מקומות בדירוג 4-3, אבל שתיהן עם 18 נק', והן כבר מקדימות ב-4 נקודות את חולון שבמקום החמישי וב-7 נק' את מכבי ת"א שבמקום ה-6, כך שללא ספק – חולון ששמטה ניצחון ב'בית מכבי' – היא המפסידה של מחזור הפתיחה (הגם – שעדיין ישנם 9 מחזורים עד לסיום הבית העליון – ובמחזור הבא – חולון מארחת את אשדוד, ומכבי ת"א את הפועל ראשל"צ).

לאונרדו דה אלמיידה, א.ס. רמת השרון
עוד ניצחון למוליכה. לאונרדו דה אלמיידה מא.ס. רמת השרון | אתר רשמי, גלעד בוניס, באדיבות איגוד הכדוריד

מנגד, תוצאות מחזור הפתיחה של הבית התחתון – מרתקות בהיבט של מאבק ההישרדות: זה התחיל שלשום עם ניצחון מוחץ של בני הרצליה (10 נק') על הלפני האחרונה הפועל קרית אונו (4 נק') – 19:30. היום, הפועל ר"ג (2 נק') רושמת ניצחון ונקודות בכורה אחרי שגברה 31:34 על א.כ. נס ציונה (11 נק'). אס"א ת"א (6 נק') רשמה ניצחון 32:26 בקרית מוצקין 6 נק') אחרי מהפך מרשים במחצית השנייה. במחזור הבא בבית התחתון: אס"א ת"א פוגשת את הפועל ר"ג. קרית אונו מול קרית מוצקין, ונס ציונה – הרצליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי