כ-6000 רצים ישתתפו במרתון ארץ ים המלח ה-5 בשישי הקרוב

play
| שירן גרנות, אלמנטס
מרתון ארץ ים המלח

נשלמות ההכנות בשטח למרתון ארץ ים המלח ה-5 ב-2/2 במ.א. תמר ים המלח במסגרתו יצאו לדרך 5 מקצים. ניר ונגר, ראש המועצה: " מסורת קיום המרתון זו השליחות, הניצחון והתרומה האזרחית שלנו לחיזוק חוסנו של העורף"

(גודל טקסט)
מרתון ארץ ים המלח
| שירן גרנות, אלמנטס

במועצה האזורית תמר ים המלח נמשכות ההכנות לקראת המרתון הנמוך בעולם, מרתון ארץ ים המלח ה-5 ביום שישי הקרוב, כ"ג שבט, 2/2/24, בעין בוקק. למרות המלחמה ישתתפו במקצים השונים כ-6000 משתתפים. כל הרצים יוזנקו על מסלולים חדשים במקטע הטיילת החדש ועל סוללות שלא רצו עליהן מעולם. במהלך הריצה יעלו המשתתפים על סוללת הגבול עם ירדן המאפשרת תצפית אל גבולה המזרחי של ישראל. יצוין כי המתחם המרכזי השנה יפעל בפארק 'תמר בלב' שהוקם במיוחד לפעילויות למענם של אלפי תושבי הנגב המערבי שנמצאים באזור ים המלח. מהמתחם יוזנקו המקצים השונים ובסמוך אליו גם ימוקם שער הסיום. כאמור בין המשתתפים גם בני משפחות חטופים בהם שאול לוי ועומרי אלמוג , בני משפחות שכולות ביניהם רותי גרינגליק אימו של שאולי ז"ל ואיתמר ויזל, אחיו התאום של אלקנה ז"ל, פצועים מהמלחמה, נציגי קבוצת הטריאתלון של העוטף, אנשי מיל' וכוחות הבטחון ומפונים.

ניר ונגר, ראש המועצה האזורית תמר ים המלח: התעקשתי על קיום המרוץ מתוך הבנה שקיום אירועי ספורט ותרבות בזמן מלחמה הם ממאפייני השגרה והחוסן. מסורת קיום המרתון זו השליחות, הניצחון והתרומה האזרחית שלנו לחיזוק חוסנו של העורף, לצד התמיכה בלוחמי ולוחמות צה"ל בכל אזורי הלחימה. הרצים יזכו להפוגה בריאה לגוף ולנפש וכולנו נייחל לחזרתם המהירה של החטופים. אני מודה לכל השותפים בארגון המרתון ובהצלחה לכל המשתתפים".

לו"ז המקצים:

* 06:15 – זינוק מקצה מרתון ואולטרה מרתון- אליפות ישראל ב-50 ק"מ.

* 07:15 – זינוק מקצה 21.1 ק"מ לזכר תומר וגיורא רון ז"ל, בני קיבוץ עין גדי.

* 07:45 – זינוק מקצה 10 ק"מ.

* 09:30 – זינוק מקצה 5 ק"מ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי