סערה בפורמולה 1: מנהל "רד בול" נחקר על "התנהגות בלתי הולמת"

play
כריסטיאן הורנר מנהל קבוצת רד בול רייסינג פורמולה 1 | אימג'בנק GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.2 08:42

כריסטיאן הורנר שזכה ב-7 אליפויות עולם כמנהלה של קבוצת המרוצים נמצא תחת חקירה עם אישומים "רציניים מאוד" על פעילות לא נאותה כלפי קולגות. הבריטי הגיב: "מכחיש את הטיעונים נגדי"

(גודל טקסט)

השיח בפורמולה 1 בשבוע האחרון התמקד במעבר המפתיע והענק של לואיס המילטון שסיכם לשנתיים עם אופציה נוספל החל מעונת המרוצים של 2025 בפרארי. שיאן הזכיות, יחד עם מיכאל שומאכר, יעזוב בסוף העונה הבאה את מרצדס, במה שנחשב לאחד המעברים המסקרנים ביותר בענף, אך נראה שכעת בסבב המרוצים עלה לכותרות עניין אחר ופרובוקטיבי יותר.

כריסטיאן הורנר, מנהל קבוצת "רד בול רייסינג" שזכתה בשנתיים האחרונות באליפות היצרנים עם שלוש אליפויות ברציפות של מקס ורשטאפן הכנהג הבכיר שלה באליפות הנהגים, נמצא תחת חקירה על "התנהגות בלתי הולמת" בתוך הקבוצה. בקבוצת הפורמולה 1 פתחו בחקירה נגד הורנר בן ה-50 בחשד שפעל בצורה לא נאותה כלפי אחד או אחת הקולגות שלו בקבוצה, כשברד בול מסרו שהאישומים "רציניים מאוד". מנהלה הבריטי של הקבוצה האוסטרית הגיב לאישומים וטען: "אני לחלוטין מכחיש את כל הטיעונים נגדי".

כריסטיאן הורנר מנהל קבוצת רד בול רייסינג פורמולה 1
מכחיש את האישומים נגדו. הורנר | אימג'בנק GettyImages

הורנר מנהל את קבוצת "רד בול רייסינג" כמעט מתחילת המילניום והוא הפך למנהל הצעיר ביותר לזכות באליפות עם סבסטיאן פטל שזכה בעונת המרוצים של 2010 בתואר. מאז שמונה, הקבוצה זכתה 7 פעמים באליפויות הנהגים ועוד 6 פעמים באליפות היצרנים. הוא נשוי לג'רי האליוול, לשעבר חברת להקת הבנות הפופולרית – "ספייס גירלז".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי