תחרויות הבריכה נפתחות באליפות העולם בשחייה בקטאר

את ישראל ייצגו באליפות אנסטסיה גורבנקו, דניס לוקטב ודריה גולובטי שתנסה לקבוע קריטריון אולימפי. המאמן אייל עילם: "ניתן את המיטב בכל זינוק למים"

(גודל טקסט)

מחר (ראשון) ייפתחו תחרויות השחייה בבריכה באליפות העולם בקטאר, שיימשכו שמונה ימים, כאשר נבחרת ישראל תכלול שתי שחייניות, אנסטסיה גורבנקו ודריה גולובטי, ושחיין אחד – דניס לוקטב.

מבין השלישייה שתייצג אותנו בשבוע הקרוב, גולובטי עדיין לא קבעה את הקריטריון האישי לפריז 2024 והיא צפויה להשתתף במשחים ל-100, 200 ו-400 חופשי במטרה לקבוע קריטריון. גורבנקו צפויה להשתתף בארבעה משחים: 200 ו-400 מעורב אישי, בהם כבר קבעה את הקריטריון האולימפי, וגם ב-200 חופשי וב-200 גב. לוקטב, שקבע קריטריון ב-200 מטר חופשי, צפוי לשחות 100 ו-200 חופשי בקטאר.

אנסטסיה גורבנקו
| אתר רשמי, סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

נכון לעכשיו יש 6 נציגים ונציגות בפריזלשחייני הבריכה: גורבנקו, לוקטב, תומר פרנקל (100 חופשי ו-100 פרפר), גל כהן גרומי (100 פרפר), מירון חרותי ומרטין קרטאבי ב-50 חופשי.

מאמן ומנהל הנבחרת, אייל עילם: "למרות הכול, אנחנו כאן בקטאר וחשוב לי להודות לכל הגורמים שעזרו לזה לקרות. היה חשוב לנו להניף כאן את דגל ישראל בבריכה ונעשה זאת בגאווה. כנבחרת אנחנו מגיעים בנציגות קטנה יחסית הפעם, אבל עם איכות גבוהה, אנחנו ניתן את המיטב בכל זינוק למים ואני בטוח שנייצג את המדינה בכבוד רב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי