לבושה בסווטשירט שקורא להחזרת החטופים: נילי בלאק שוב אלופת העולם של ISKA

play
נילי בלאק בחולצה לשחרור החטופים | .
נילי בלאק בחולצה לשחרור החטופים

לוחמת הקיקבוקס שניצחה בגמר בפריז עלתה לזירה עטופה בדגל ישראל, לצלילי השיר "עם ישראל חי" ולקול תשואות הקהל

(גודל טקסט)

ספורטאית התאחדות "אילת", נילי בלאק הישראלית, נלחמה ביום חמישי האחרון בגמר ארגון ISKA שבפריז ושמרה על תארה כאלופת העולם המקצוענית בקיקבוקס K1. בפעם השנייה ברציפות, בלאק עלתה לזירת הקרב עם סווטשירט שקורא לשחרור החטופים כשברקע התנגן השיר "עם ישראל חי" של אייל גולן – וזכתה לתשואות רמות מהקהל.

האירוע התקיים למרגלותיו של מגדל אייפל במתחם החדש שנבנה לכבוד המשחקים האולימפיים ונחשב לאחד היוקרתיים ביותר בעולם האיגרוף. קרב הגמר משך תשומת לב רבה של קהל פריזאי שהגיע לצפות באירוע, לצד הקהילה היהודית שבאה לתמוך בבלאק, ושודר בשידור חי בטלוויזיה המקומית הצרפתית.

בלאק נלחמה בקטגוריית 61.5 קילוגרם מול יריבתה מבלגיה הלן קונארט, ובתום קרב עיקש הכניעה אותה והגנה על תארה כאלופת העולם המקצוענית. התואר מצטרף לשורת תארים ארוכה ובהם שש אליפויות עולם נוספות, ארבע אליפויות אירופה ושש זכיות ברציפות בפרס ספורטאית השנה של משרד התרבות והספורט.

נילי בלאק בחולצה לשחרור החטופים
| יח"צ – חד פעמי, .
נילי בלאק אלופת העולם בענף קיקבוקסינג
| יח"צ – חד פעמי, .

נילי בלאק, אלופת העולם בקיקבוקסינג: "עליתי לבמה בגאווה גדולה עם דגל ישראל ולצלילי השיר עם ישראל חי, כל הקהל הריע ותמך. האווירה הייתה מחשמלת והיה אפשר להרגיש את האהבה לישראל ולעם היהודי".

אריק קפלן, מנכ"ל ונשיא "אילת": "במיוחד בזמנים מאתגרים אלה, המחויבות של ספורטאינו היא לייצג את ישראל בזירת הספורט העולמית ולהפגין את הרוח, החוסן והנחישות שלנו – להמשיך לנצח, תרתי משמע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי