גילי שריר הפסידה בקרב על מדליית הארד בגרנד סלאם באקו

יומה השני של התחרות באזרבייג'אן: אוזבאש ההונגרייה מנעה מהישראלית מדליה (עד 63 ק"ג). גושן הפסידה בבית הניחומים והודחה, בוטבול הפסיד בסיבוב השני

(גודל טקסט)

אחרי יום פתיחה מאכזב למשלחת לגרנד סלאם באקו בג'ודו, גם היום (שבת) לא הצליחו הספורטאים הישראלים להשיג מדליה בתחרות באזרבייג'אן.

מי שהייתה הכי קרובה לכך היא גילי שריר המתחרה בקטגוריית משקל עד 63 ק"ג. בקרב הראשון גברה שריר על יריבה ספרדייה בחניקה ועלתה לשמינית הגמר, בו ניצחה יריבה רוסייה בעונשים אחרי קרב של למעלה מ-9 דקות. ברבע הגמר שריר נוצחה על ידי יריבה הולנדית ונשרה לבית הניחומים, אבל התעשתה וניצחה באיפון יריבה קוסוברית, בדרך לקרב על מדליית הארד, שם נכנעה להונגרייה סופי אוזבאש שהובילה עם ווזארי והשלימה לאיפון.

ענבל שמש המתחרה אף היא בקטגוריית משקל עד 63 ק"ג ניצחה בקרב הראשון שלה יריבה ספרדייה עם איפון, אבל הפסידה בקרב השני ליריבה קובנית והודחה.

מאיה גושן (עד 70 ק"ג) נראתה קצת יותר טוב. היא גברה על יריבה גאורגית בדרך לרבע הגמר, הפסידה בשלב הבא לגאייה הצרפתייה החזקה ואיבדה הזדמנות לזכות בארד אחרי שהפסידה ליריבה הונגרייה בקרב הראשון בבית הניחומים, כשהיא מסיימת במקום השביעי.

גילי שריר באליפות אירופה 2022
גילי שריר באליפות אירופה 2022 | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אצל הגברים שוב נרשמה אכזבה. טוהר בוטבול (עד 73 ק"ג) הפסיד בקרב הראשון שלו בסיבוב השני לממדלייב האזרי, אחרי שספג איפון בשלב ניקוד הזהב והודח בשלב מוקדם מהתחרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי