מקום שני לישראל פרמייר טק, איינהורן איבד את החולצה הצהובה

play
איתמר איינהורן, רוכב ישראל פרמייר טק | אתר רשמי, טור רואנדה
תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 20.2 06:02

הרוכב הבריטי של הקבוצה ג'וזף בלקמור סיים שני בקטע בטור רואנדה והוא במקום החמישי הכללי עם זמן זהה למוביל. הישראלי התקשה בעליות

(גודל טקסט)

קבוצת האופניים ישראל פרמייר טק ממשיכה את המומנטום בטור רואנדה. הרוכב הבריטי של הקבצה ג'וזף בלקמור סיים במקום השני בקטע היומי והוא במקום החמישי הכללי – עם זמן זהה לרוכבים המובילים יחד איתו. חברו הישראלי לקבוצה, איתמר איינהורן, איבד כצפוי את החולצה הצהובה אחרי קטע רצוף בעליות.

לאלוף ישראל לא היה סיכוי ממשי לשמור על החולצה הצהובה בטור רואנדה כאשר הרוכבים זינקו לשלב העליות הארוך ביותר בטור, 140 ק"מ ושש עליות, וכידוע עליות אינן תחום המחיה של ספרינטרים כמו איינהורן. עם זאת, הישראלי החליט שאם אין לו מה להפסיד אז לפחות "עדיף שאעשה קצת בלאגן ואתן את ההופעה הכי טובה שאני יכול עבורו ועבור הקבוצה".

ג'וזף בלקמור (משמאל), רוכב קבוצת ישראל פרמייר טק
בלקמור (משמאל) סיים במקום השני | אתר רשמי, טור רואנדה

איינהורן היה הרוכב הפעלתן והאגרסיבי במרוץ היום עם והתקפות חוזרות ונשנות ואפילו בריחה , והקבוצה נלחמה על ניצחון , כאשר הבריטי הצעיר שלה בלקמור סיים שני עם זמן זהה למוביל. עכשיו תנסה הקבוצה להתלכד מאחורי הרוכב הבריטי – הנחשב לכישרון גדול ולנסות להשיג לנצח את הטור כולו בחמשת השלבים שנותרו. זוהי מטרה ריאלית לחלוטין. בלקמור סיים מילימטרים מאחורי המנצח היום , הקולומביאני ג'ונתן רסטרפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי