לראשונה אי פעם: ישראל פרמייר טק מועמדת לנצח בטור רואנדה

play
בלקמור (משמאל) סיים במקום השני | אתר רשמי, טור רואנדה
ג'וזף בלקמור (משמאל), רוכב קבוצת ישראל פרמייר טק 00:06

ג'וזף בלקמור סיים שלישי בטיפוס ומדורג שני אחרי וויליאם לקרף. עם שלושה מירוצים לסיום, הכול פתוח

(גודל טקסט)

קבוצת ישראל פרמייר מוצאת את עצמה בעמדה מצויינת לנסות ולהשיג נצחון בטור רואנדה כולו בפעם הראשונה. מקום שני לרוכב הטוב ביותר שלה כאן, שתי שניות בלבד אחרי המוביל מקבוצת "קוויקסטפ", כאשר נותרו שלושה שלבי עליות קשים, מציב את הנבחרת בעמדה מעניינת לקראת הסיום. השורה התחתונה: הכל פתוח.

עד כה מדובר באחד הטורים האיכותיים והתחרותיים ביותר שנראו כאן ברואנדה, והדברים לחלוטין נכונים גם לגבי הקבוצה המקצוענית הישראלית שבכל אחד מחמשת השלבים האחרונים סיימו רוכביה במקומות הראשונים, כולל ניצחון של אלוף ישראל איתמר איינהורן.

היום הגיע עוד קרב גדול וצמוד על עלייה של 13 קילומטרים נגד השעון לעבר הר הגעש קריסימבי היערות שהם תחומי המחיה של כמה מהיצורים המופלאים בעולם: גורילות ההרים. ג'וזף בלקמור קר הרוח למרות גילו הצעיר (בריטי מנומס להפליא שממעט להפגין רגשות), הפגין יכולות טיפוס נהדרות למרות שאינו בהכרח מטפס טהור וסיים שלישי, אבל חשוב יותר, נצמד לרוכב "קוויקסטפ" הצעירה וויליאם לקרף, מגיע רק 2 שניות אחריו עם תוצאה של 24:07 דקות. כאמור, שתי שניות מפרידות בין השניים גם בדירוג הכללי. המרוץ צמוד מאד, כאשר בין ששת המקומות הראשונים מפרידים רק 26 שניות. במקום הששי, נמצא רוכב נוסף של ישראל פרמייר טק, הגרמני מוריץ קרצ'י.

בלקמור אמר: "אני מרגיש בשיא הכושר מתחילת המירוץ והיום לא היה שונה. נתתי הכל והרגשתי נהדר בעליה עם כל הגובה פה ( כמעט 3,000 מטר). שתי שניות פער ? זה אומר דבר אחד: אנחנו יכולים לנצח את המרוץ הזה . כל עליה פה יכולה לקבוע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי