שחר שגיב סיים רביעי בתחרות בסבב גביע העולם בניו זילנד

play
| יחצ
שחר שגיב

הטריאתלט האולימפי הבכיר של ישראל עצר את השעון על זמן של 49:50 דקות, מרחק שנייה בלבד מהמקום השלישי. שגיב: "התוצאה היא הרבה מעבר לציפיות שלי"

(גודל טקסט)

הטריאתלט האולימפי הבכיר של ישראל, שחר שגיב ממכבי תל אביב, סיים הבוקר במקום ה-4 בתחרות בסבב גביע העולם בניו זילנד עם זמן של 49:50 דקות, רחוק בשנייה אחת בלבד מהמקום השלישי בו זכה הספרדי אלברטו גונסאלס עם 49:49 דקות. במקום השני סיים מדליסט הארד מטוקיו היידן וולד עם 49:47 דקות והמנצח היה האוסטרלי קאלום מקלסקי עם 49:41 דקות.

במהלך התחרות זכה שחר שגיב לאהדה גדולה ועידוד רב מהמקומיים שנופפו לו בדגלי ישראל וצעקו " GO ISRAEL GO ", מה שחימם לו מאד את הלב ונתן לו תחושה טובה ביותר. שגיב, חניכו של המאמן ליאור כהן, יצא מהשחייה (750 מטרים) כשהוא במקום ה-23. בחילוף לאופניים חלף על פני 14 טריאתלטים ויצא לרכיבה של 20 קילומטרים, אותה סיים בדבוקה הראשונה. בריצה למרחק של 5 קילומטרים גילה יכולת טובה כשבמהלך כל הדרך התמודד על המקומות השלישי, הרביעי והחמישי. בסיום סיים במקום הרביעי עם זמן איכותי של 14:19 דקות שהיווה את הזמן השלישי האיכותי בתחרות כולה.

שחר שגיב
שחר שגיב | יח"צ – חד פעמי, פרטי

שחר שגיב סיכם את התחרות ואמר: "אני מרוצה מאד מהיכולת שלי היום. התוצאה הסופית היא הרבה מעבר לציפיות שלי בהתחשב שזוהי התחרות הראשונה שלי העונה. הדבר מוכיח שהשינויים המקצועיים שביצעתי בקיץ עובדים לחיוב".

הטריאתלט ממכבי תל אביב הופיע בתחרות הרכיבה כשעל אופניו סרט צהוב של החטופים. "אמשיך לרכוב כך עד לחזרתם של החטופים הביתה".

מאמנו ליאור כהן סיכם: "אני מרוצה מאד מיכולתו של שחר. בגרף האימון אנחנו מכוונים להגיע לשיא בקיץ במשחקים האולימפיים בפאריז. אני בעיקר מרוצה מהיכולת הטובה ששחר הציג בריצה". שחר שגיב חוזר לישראל לתקופה של כשלושה שבועות וב-24 במארס יתחרה בגביע העולם בהונג קונג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי