איתמר איינהורן ניצח בקטע השביעי של טור רואנדה

אלוף ישראל סיפק ספרינט עוצמתי ורשם ניצחון אישי שני בטור. ג'ו בלקמור מישראל פרמייר טק שמר על החולצה הצהובה ומתקרב לזכייה

(גודל טקסט)

ישראל פרמייר טק מתקרבת לזכייה היסטורית בטור רואנדה, כאשר הרוכב הבריטי ג'ו בלקמור שמר על יתרונו ומחזיק בחולצה הצהובה כשנותר שלב אחד לסיום התחרות: 73 ק"מ ברחובות קיגאלי, כולל העלייה ל"קיר של קיגאלי" – עליה משופעת ומשובצת אבני שפה. בקבוצה מקווים שהבריטי הצעיר יצליח לשמור על פער 11 השניות שיש לו על פני הרוכב הקזחי מקבוצת אסטנה שבמקום השני.

היום (שבת) סיפק איתמר איינהורן ספרינט עוצמתי וניצח את הקטע השביעי בטור. זה ניצחונו השני של אלוף ישראל, שכזכור ניצח גם בקטע השני.

הרוכב הקנדי דרק ג'י, גם הוא מישראל פרמייר טק, חווה תאונה ונאלץ לנטוש את הטור. הוא פונה לבדיקות בבית החולים.

איתמר איינהורן רוכב אופניים ישראלי
איתמר איינהורן רוכב אופניים ישראלי | אתר רשמי, טור רואנדה

"זו הרגשה מדהימה להשיג כאן ניצחון כפול", אמר איינהורן המאושר. סבלתי קשות כאן בימים האחרונים בשלבי העליות, גם לסייע לקבוצה, אבל גם להגיע לשלב הזה היום שבו ידעתי שתהיה לי אולי הזדמנות להילחם על ניצחון. זו לא הייתה המטרה העיקרית היום: בראש סדר העדיפויות היה לדאוג שלא תצא בריחה עם רוכב שמסכן את המוביל שלנו. דאגנו לזה, ושמרנו על הבורחים שיצאו שלא יתפסו פער גדול מדי, אבל באמצע המירוץ ראיתי שיש הזדמנות, גישרתי לבריחה ונשארתי שם. ב-20 הקילומטרים האחרונים, כשהיה ברור ששום דבר לא יכול לסכן את החולה הצהובה שלנו, נערכתי לנסות לנצח. ידעתי שאם אני עובר את העלייה האחרונה (2 וחצי ק"מ), יהיה קשה לקחת ממני את הניצחון, וכך קרה. הרגשתי מותש בסיום, אבל אין מאושר ממני. השגנו כאן כבר שלושה ניצחונות ונותר לנו לדאוג שאת השלב האחרון מחר נסיים עם ניצחון בטור כולו. זה יהיה מושלם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי