ביום שני: מיני מרתון להשבת עדן ירושלמי משבי החמאס

play
עדן ירושלמי | יחצ
עדן ירושלמי

עדן ירושלמי שהייתה הברמנית במסיבת הנובה, נחטפה לעזה ועדיין מוחזקת בשבי החמאס, ציינה בשבי את יום הולדתה ה-24. היא חובבת ספורט, מאמנת פילטיס ואוהדת של בני יהודה. אמא של עדן, שירית ירושלמי: "עדן נחטפה באכזריות בשבת השחורה. היא חובבת ספורט אמיתית ואנו קוראים

(גודל טקסט)
מרוץ למען עדן ירושלמי
| יח"צ – חד פעמי, יחצ

ביום שני, 4.3.2024, בין השעות 19:00-17:30, ייערך אירוע של מיני מרתון להשבתה של עדן ירושלמי, מי שהייתה הברמנית במסיבת הנובה, נחטפה לעזה ועדיין מוחזקת בשבי החמאס. את האירוע מארגן המרכז הקהילתי בית בארבור.

המסלול יכלול 2 קילומטרים של צעדה וריצה משותפת מרחבת הקאנטרי של בית בארבור עד לפארק וולפסון וחזרה. לפרטים נוספים ולהרשמה ניתן ללחוץ על הלינק.

עדן שציינה בשבי את יום הולדתה ה-24 היא חובבת ספורט, מאמנת פילטיס ואוהדת של בני יהודה. לפני אחד ממשחקי הבית האחרונים של בני יהודה אירח המועדון את משפחת ירושלמי ונערך טקס מיוחד לכבודה של עדן במטרה להשיבה הביתה כמה שיותר מהר כשהיא בריאה ושלמה.

שירית ירושלמי, אמא של עדן, מבקשת מכולם לבוא ולהשתתף באירוע: "עדן נחטפה באכזריות בשבת השחורה לאחר שעבדה במסיבת הנובה ומאז אנו מצפים בכל רגע לחזרתה הביתה. באותה השבת היינו עם עדן כמעט 4 שעות על קו הטלפון, שמענו מה עובר עליה ולצערנו שיחת הטלפון בינינו נקטעה כשהמחבלים גילו אותה וחטפו אותה לעזה. עדן היא חובבת ספורט אמיתית ומכאן אנו קוראים לכל הציבור לבוא ולהשתתף באירוע הספורט שייערך לכבודה ביום שני, 4.3.2024".

משפחת ירושלמי גם פתחה עמוד מיוחד באינסטגרם למען חזרתה של עדן הביתה. את העמוד, שיש לו כבר מעל ל- 10,000 עוקבים, אפשר למצוא כאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי