המשלחת הישראלית תהיה בכפר האולימפי? התשובה של מנכ"ל הוועד

אחרי הביקור בפריז, לוסטיג הבהיר ל-103FM: "ניתן לספורטאים את כל השקט שהם צריכים, אבל כמובן שנצטרך להיות מוכנים לפרובוקציות"

(גודל טקסט)

לאחר שהמשלחת הישראלית שבה מביקור בפריז כחלק מההכנה למשחקים האולימפיים בצל המלחמה והאנטישמיות הגוברת, הערב (רביעי) שיתף מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל גילי לוסטיג בשיחה עם צוות התוכנית ב־103fm על הרשמים מהביקור.

"המצב של הספורט בישראל הוא 180 מעלות ממה שקורה בארץ, המדינה נמצאת במצב הכי גרוע שהיה אי פעם והספורט בתקופה הכי טובה שלו", הודה לוסטיג. "גם בשנת 2023, הספורטאים שלנו זכו בתשע מדליות בארבעה ענפים שונים. השנה הזו התחילה בהצלחות מאוד יפות, הישגים יפים".

עוד שיתף כי "אנחנו נהיה בכפר האולימפי, כמו כל המשלחות. ניתן לספורטאים שלנו את כל השקט שהם צריכים. כמובן שב-7 באוקטובר קרה דבר וזה יהיה יותר ממה שהיה מתוכנן לפני, אבל התפקיד שלנו ושל מי שאמון על זה הוא לתת לספורטאים את השקט הראוי".

"הכול יהיה כמו כל שאר המשלחות, מטקס הפתיחה ועד תחרויות. כמובן שאנחנו צריכים להיות מוכנים, בתחרויות וכו', לכל מיני פרובוקציות, ניסיונות להוציא אותנו מהדרך הרגילה. הספורטאים שלנו צריכים להתכונן בצורה הכי טובה לזה, להפוך את האיום הזה להצלחה", הדגיש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי