הישג שיא: ניתאי חסון ונועה לסרי סיימו במקום החמישי באליפות העולם בשייט בסירות 470

play
| יח"צ - חד פעמי, איגוד השייט
ניתאי חסון ונועה לסרי עם המאמן גידי קליגר

חסון ולסרי העפילו אתמול לשיוט המדליות מהמקום החמישי, אבל השיוט בוטל בשל מזג האוויר: "מתכוונים לאיים על הפודיום בפריז"

(גודל טקסט)
ניתאי חסון ונועה לסרי עם המאמן גידי קליגר
| יח"צ – חד פעמי, איגוד השייט

צוות השייטים הישראלים ניתאי חסון ונועה לסרי סיימו את אליפות העולם בשייט בסירות 470 במקום החמישי, לאחר ביטול יום השיוטים האחרון. זהו הישג השיא של הצמד עד היום.

חסון ולסרי העפילו אתמול לשיוט המדליות מהמקום החמישי, כאשר הם במרחק שש נקודות בלבד מהפודיום. היום נפתח עם רוחות של מעל 25 קשר (50 קמ"ש) וגלים גבוהים ומארגני התחרות דחו את היציאה לים בתקווה לשיפור התנאים. כאשר אפסו הסיכויים ליציאה בוטל שיוט המדליות ותוצאת התחרות נקבעה כשם שהייתה אתמול.

"זו תוצאה מעולה מבחינתנו חצי שנה לפני האולימפיאדה, אנחנו שמחים לראות את ההתקדמות המתמדת שלנו ומתכוונים לאיים על הפודיום בפריז" אומר ניתאי חסון. "אמנם רצינו מאוד לצאת ליום השיוטים האחרון ולנסות להגיע לפודיום, אבל אנחנו מרוצים מהתוצאה ומהיכולות שלנו", מוסיפה נועה לסרי.

גידי קליגר, המאמן הלאומי- "אני שמח לראות שהעבודה השנה באה לידי ביטוי בתוצאות ושהצוות ממשיך להשתפר מתחרות לתחרות. מטרת העל שלנו השנה היא כמובן האולימפיאדה ואנחנו מרכזים מעכשיו את כל תשומת הלב בהכנה אידיאלית לתנאי הים באתר האולימפי".

שי בובר, יו"ר איגוד השייט – ""ברכות לניתאי ונועה ולמאמן גידי קליגר על תחרות טובה מאוד. הצוות מתקדם לטופ 5 וזה משמח. נותרו לנו 5 חודשים למשחקים האולימפיים, נמשיך לעבוד קשה ונקווה לעשות עוד שיפור לקראת המשחקים".

11 שיוטים התקיימו בימים האחרונים באליפות העולם בשייט, כאשר ברובם שמר צמד הישראלי על יציבות בתוך עשרת הגדולים, בתנאים מזג אוויר שונים ומגוונים. התחרות החלה עם רוחות חלשות בימים האחרונים עד שהיום כאמור הפכו לסערה של ממש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי