הרצף נמשך: מקס ורשטאפן ניצח גם בגרנד פרי הסעודי

אלוף העולם השיג ניצחון שני בעונת 2024 בפורמולה 1 ותשיעי ברציפות, כשזו הפעם ה-100 שלו על הפודיום. סרחיו פרס שוב סיים שני, אוליבר בירמן בן ה-18 עשה היסטוריה בפרארי

(גודל טקסט)

שלטון היחיד של מקס ורשטאפן בפורמולה 1 נמשך גם ב-2024 עם שני ניצחונות בשני מרוצי הפתיחה של העונה. אחרי שחגג בבחריין, אלוף העולם ההולנדי האריך בערב הסעודית את רצף הניצחונות שלו בסבב לתשעה, חגג הופעה 100 בקריירה על הפודיום והעלה את רד בול למקום הרביעי בטבלת כל הזמנים עם 115 ניצחונות קבוצתיים (אחד יותר מוויליאמס).

ורשטאפן, שכזכור ניצח ב-19 מ-22 המרוצים של העונה שעברה, הקדים במרוץ לאור הזרקורים בג'דה את חברו לקבוצה סרחיו פרס ששוב סיים שני, כמו בשבוע שעבר. "סוף שבוע נפלא של הקבוצה ושלי באופן אישי", סיכם המנצח. הרגשתי ממש טוב עם הרכב וכך היה גם במרוץ עצמו".

מקס ורשטאפן נהג קבוצת רד בול, פורמולה 1
ללא תחרות. מקס ורשטאפן | רויטרס

שארל לקלר סיים שלישי עבור פרארי וגם השיג את נקודת הבונוס בזכות ההקפה המהירה ביותר, כאשר אוליבר בירמן הבריטי ערך בגיל 18 ו-305 ימים את הבכורה שלו כרוקי הכי צעיר בהיסטוריה של פרארי. הוא גם נבחר לנהג המצטיין של היום כשסיים שביעי כממלא המקום של קרלוס סאינס (עבר ניתוח אפנדציט).

אוסקר פיאסטרי ממקלארן סיים רביעי, פרננדו אלונסו הוותיק הגיע למקום החמישי עבור אסטון מרטין וג'ורג' ראסל סיים שישי, בעוד חברו למרצדס לואיס המילטון הסתפק במקום התשיעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי