המומנטום נמשך: איתמר איינהורן ניצח את הטור הטיוואני

שבועיים לאחר הניצחון הכפול ברואנדה, הרוכב הישראלי ניצח את הקטע הפותח בטיוואן והעניק לקבוצתו ניצחון 11 מתחילת העונה: "נפלא לפתוח ככה את המירוץ"

(גודל טקסט)

איתמר איינהורן עושה זאת שוב: בדיוק שבועיים אחרי שהשיג ניצחון כפול בטור רואנדה – ניצח היום אלוף ישראל גם בשלב הפותח של הטור הטיוואני. בפתיחת העונה הטובה ביותר שלו ושל קבוצתו אי פעם (ניצחון 11 העונה של הקבוצה כולה ושלישי של איינהורן) , איינהורן השיג בבירת טיוואן גם ציון דרך היסטורי קטן: ניצחון ראשון של ישראלי באחד המירוצים הוותיקים ביותר באסיה, מירוץ מקצועני בין לאומי מאז 1978.

כפי שאפשר היה לצפות ממנו באחרונה , גם הניצחון הזה הושג כאשר כל הלחץ והציפיות היו על כתפיו. איינהורן סומן ( ובצדק) כספרינטר העצמתי ביותר מבין 22 הקבוצות שהגיעו לכאן, ובמיוחד כמדובר היה בקטע פתיחה שטוח שכלל 8 הקפות של כעשרה קילומטרים במרכז הבירה.

"כשכולם יודעים שאתה רוכב מסוכן זה לא הופך זאת לקל יותר" אמר איינהורן שהוא וחבריו הצליחו לבצע כמעט באורח מושלם את התכנון, עניין די נדיר בספורט הזה. חבריו של איינהורן דאגו למקם אותו בקדמת המירוץ כשני קילומטר לסיום, וחברו הבריטי ג'ו בלקמור משך אותו לקראת הפניה האחרונה , כ 300 מטר לסיום. את השאר עשה הישראלי ונראה שלאיש מיריביו לא היה סיכוי בשלב הזה.

איתמר איינהורן טור טייוואן
הישג מצוין. איתמר ריינהורן | אתר רשמי, יחצ

איינהורן אמר לאחר המירוץ: "היו המון התקפות וגם המון בלגן אבל בישורת האחרונה התמקמתי מצוין ונתתי כל מה שיש לי וזה הספיק לשמחתי. נפלא לפתוח ככה את המירוץ ואני שמח שאני ממשיך את המומנטום מרואנדה".

איינהורן יזנק מחר עם החולצה הצהובה אבל מאחר ומדובר בשלב עליות, הוא יתקשה להגן עליה. הקבוצה תנסה לנצח את התירוץ כולו עם בלקמור (זוכה טור רואנדה) ואילו איתמר ינסה לנצח בשלב האחרון ביום חמישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי