הנוקאאוט שזעזע את עולם האיגרוף: לוחמי MMA, תיזהרו מאיתנו

play
פרנסיס אנגאנו אחרי ההפסד לאנתוני ג'ושוע | רויטרס
פרנסיס אנגאנו אחרי ההפסד לאנתוני ג'ושוע 00:36

מי עוצמתי יותר: לוחמי MMA או מתאגרפים? אחרי הקרב בין ג'ושוע לאנגאנו, מבחינת אלוף העולם לשעבר התשובה ברורה . צפו במהלומה שהדהימה גם את מוריניו

(גודל טקסט)

פרנסיס אנגאנו פגש בסוף השבוע את אנתוני ג'ושוע, וספג ממנו נוקאאוט מהדהד בקרב מתוקשר שנערך בערב הסעודית בין אלוף איגרוף לאלוף UFC. ג'ושוע הוא מתאגרף ותיק, מחזיק בחגורות אלוף העולם, ולמעשה הוא לא התקשה מול אנגאנו, הוריד אותו שלוש פעמיים לקרקע במהלומות, עד לנוקאאוט בסיבוב השני.

שלושת הנוקאאוטים של ג'ושוע

רבים ביקרו את המאצ'-אפ הזה, לאור העובדה שאנגאנו לא באמת יכול להתמודד עם המיומנות של יריבו בתוך זירת איגרוף. עבור ראיין גרסיה, אלוף העולם האמריקאי-מקסיקני, זה ברור. "זו צריכה להיות אזהרה גדולה לכל לוחמי ה-MMA!!! תפסיקו לבוא לאיגרוף", כתב, "וזה אפילו יותר אם אנחנו נגיע לספורט שלכם. יותר! באגרוף אחד!".

כידוע, היו בעבר מספר מקרים שבהם לוחמי MMA נוצחו על ידי מתאגרפים, כשהמפורסם בהם היה קונור מקגרגור, שהפסיד לפלויד מייות'ר.

פרנסיס אנגאנו, כידוע, הפך לסיפור מעורר השראה עבור חובבי אמנויות הלחימה, אחרי שהפך לאלוף ה-UFC. הוא נולד בקמרון למשפחה ענייה, עבד במחצבה בילדותו והיה על סף רעב, צעד מקמרון עד לספרד ונכנס לכלא, היגר לצרפת והפך להומלס בפריז, ובסופו של דבר התמחה ב-MMA והפך לאלוף העולם.

כמה עוצמה: המהלומה שהפילה את אנגונו

הנוקאאוט. צילום: ז'וזה מוריניו!

מוריניו מנתח את הקרב

הברכות ההדיות בסיום

גם אחרי ההפסד, אנגאנו זכה להערכה גדולה בקרב חובבי הספורט, כשגם ג'ושוע אמר לו "מבחינתי אתה עדיין גיבור, אל תפסיק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי