לי קוכמן זכה במדליית ארד בגרנד פרי אוסטריה

קוכמן (עד 90 ק"ג) עלה דרך הבית הניחומים וניצח בקרב על המדליה, יבגני שמצילין (מעל 100 ק"ג) הפסיד באותו מעמד לאלוף העולם לשעבר

(גודל טקסט)

גרנד פרי אוסטריה בג'ודו הגיע לסיומו היום (ראשון) עם מדליית ארד ישראלית: לי קוכמן עשה את זה בקטגוריית משקל עד 90 ק"ג ויבגני שמצילין ניסה ללכת בדרכו במשקל הפתוח והפסיד בקרב על המדליה. כזכור, ביום שישי השיג ברוך שמאילוב את מדליית הכסף בקטגוריית משקל עד 66 ק"ג.

עד 90 ק"ג

לי קוכמן החל את דרכו עם שני איפונים על יריבים מארה"ב וסלובקיה, לפני שהפסיד ברבע הגמר לקובני איבן פליפה סילבה מוראלס. הוא ירד לבית הניחומים וניצח שם את הברזילאי רפאל מאסדו ובקרב על הארד התמודד עם רוברט פלורנטינו מהרפובליקה הדומיניקנית, לו הפסיד בגרנד סלאם פריז ב-2020. הפעם קוכמן בן ה-28 שלט בקרב לכל אורכו, איפון אחד שלו נפסל, אבל הוא השיג ווזארי ואז ביצע איפון נהדר שהעניק לו המדליה הראשונה בסבב הגרנד פרי מאז טביליסי 2018 (גם כן ארד).

גיא גורביץ' התחרה גם הוא בקטגוריה הזו והפסיד בסיבוב הראשון בווזארי לאותו פלורנטינו שיפגוש את קוכמן.

לי קוכמן ג'ודוקא ישראלי
יסיים עם מדליה? לי קוכמן | רויטרס

עד 100 ק"ג

יוסיף סימין הפסיד בקרב הראשון שלו לאוסטרי ארון פארה, שהשיג שני ווזארי והמשיך הלאה.

מעל 100 ק"ג

יבגני שמצילין בן ה-22 כבר רשם את ההישג הטוב בקריירת הבוגרים שלו וכמעט השיג מדליה, אבל פגש בקרב על הארד את הגאורגי גוראם טושישווילי, מדליסט הכסף מטוקיו ואלוף העולם לשעבר, שגבר עליו באיפון מהיר תוך פחות מדקה. שמצילין ניצח לפני כן בווזארי יריבים מאיטליה והולנד ואז הפסיד ברבע הגמר לאנדי גראנדה הקובני. בבית הניחומים ביצע איפון על אזמט צ'וצ'אייב המייצג את בחריין, אך כאמור נעצר בקרב על המדליה.

מעל 78 ק"ג

יולי עלמה מישינר התחילה את היום עם צמד ווזארי וניצחון על יריבה מערב הסעודית. לאחר מכן הפסידה לרנה לוכט מגרמניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי