"נכנסות לעונה בגאווה לייצג את המדינה שלנו ומודעות לציפיות"

play
נבחרת ההתעמלות האמנותית של ישראל | אתר רשמי, איגוד ההתעמלות
"אם מכבי חיפה לא לוקחת אליפות זה כישלון מבחינתה" 47:43

איגוד ההתעמלות בישראל ערך אירוע השקה לשנה האולימפית, המאמנת הראשית בענף ההתעמלות האומנותית איילת זוסמן הצהירה: "עבדנו בכל הכוח כדי ליצור תרגילים שמייצגים אותנו ואת המורשת שלנו"

(גודל טקסט)

איגוד ההתעמלות בישראל ערך היום (רביעי) אירוע השקה של העונה האולימפית של נבחרת ההתעמלות האמנותית במכון וינגייט. במהלך האירוע ביצעו מתעמלות הנבחרת הקבוצתית והמתעמלת האישית דריה אטמנוב חלקים מהתרגילים אותם יבצעו במשחקים האולימפיים בפריז.

האירוע התקיים כשבוע בדיוק לפני יציאת המשלחת האולימפית לתחרות הבינלאומית הראשונה לעונה במסגרת גביע העולם ביוון, שם תציג לראשונה את התרגילים לעיני פאנל שופטות בינלאומי.

נבחרת ההתעמלות האמנותית של ישראל
| אתר רשמי, איגוד ההתעמלות

האירוע התקיים במעמד צמרת איגוד ההתעמלות, הוועד האולימפי, משרד הספורט ומכון וינגייט וכמובן צוות הנבחרת. המאמנת הראשית בענף התעמלות אמנותית, איילת זוסמן: "אנחנו נכנסות לעונה הקרובה בתחושה גדולה של גאווה לייצג את המדינה שלנו, במיוחד בתקופה הנוכחית. אנחנו מודעות לציפיות הגדולות שיש מאיתנו אחרי שנה פנומנלית שאותה סיימנו עם הנבחרת כאלופות עולם ודריה שסיימה עם מדליית הארד בקרב רב, ואנחנו נכונות לאתגרים שמחכים לנו בחודשים הקרובים כאשר השיא כמובן יגיע בחודש אוגוסט. בחודשים האחרונים עבדנו בכל הכוח כדי ליצור תרגילים שמייצגים אותנו ואת המורשת שלנו אבל גם נותנים כבוד למדינה המארחת – פריז. יש לנו צוות מדהים, צוות מנצח. אני בטוחה שיחד, נוכל להגשים חלומות".

יו"ר האיגוד, מר אבי שגיא: "השנה האולימפית היא שנה מיוחדת. כל המאמצים של השנים האחרונות מתנקזים לרגע שיא ייחודי בחודש אוגוסט ובתקופה הזו במיוחד, אנחנו מרגישים גאווה עצומה לשלוח את הנבחרת, כשגרירות של כולנו. אנחנו באיגוד מובילים את העשייה במקצועיות ומתוך מטרה להניף את הדגל בכל זירה. אנחנו מאמינים בצוות המאמנות והמתעמלות המוכשרות של הנבחרת שייעשו את מה שהן יודעות בצורה הכי טובה ויספקו לנו הרבה רגעי גאווה בצבע כחול לבן, בדיוק כמו שעשו פעם אחר פעם בשנתיים האחרונות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי